28.kapitola

453 21 0
                                    

Když zazněla v aréně česká hymna, dívka byla šťastná. Chodila po ledě a fotila hráče, kteří si to náramně uživali. I ona byla velmi šťastná, ze Rusko porazili.

Bylo to tím, že Pářa chytal jak bůh?

Nebo, že kluci najížděli dostřel?"

Nikdo nevěděl a nikoho to nezajímalo, nejdůležitější bylo, že kluci vyhráli.

Když dorazili na hotel všichni byli veselí a s úsměvem na tváři. Dívka zmizela ve svém pokoji a hned se zavřela v koupelně. Byla promrzlá, protože trávila celý den v aréně a na to nebyla zvyklá.

Pak si uvařila čaj a i s notebookem vyrazila na balkon. Nejhezčí fotky hodila na sítě a zbytek zařadila do složek.

,,Tak dáme to vínko?" Objevil se u ní Míňa.

,,Tak tebe jsem tu nečekala," usmála se.

,,Však jsem se domlouvali ne?"

,,Jo to jo, ale myslela jsem, že budes slavit s ostatními tu výhru."

,,Tam už jsem byl, teď ti jdu udělat vrbu aby jsi se měla komu vyzpovídat.

,,Tak dobře," zašeptala a skočila do pokoje pro skleničky.

Míňa, jim trochu nalil a Denča se pustila do vypravění. Řekla mu snad úplně všechno a nakonec skončili u Huga.

,,Víš Míňo, nechci aby jsi si to bral nějak špatně, ale k nikomu z vás necítím to co k Hugovi."

,,Však já vím, taky jsem sem nešel se zaječími úmysli," usmál se.

,,Dobře," přikývla.

,,Ale vysvětli mi proč zrovna Hugo."

,,Nevím," pokrčila rameny. ,,Vždy jsem ho nějakým způsobem obdivovala. Je dobrý hokejista a teď když jsem ho poznala, je s prominutím nejlepší."

,,Tak na co si přiťukneme?" Zeptal se aby odlehčil situaci.

,,Na budoucnost se správnými lidmi?" Navrhla.

,,Dobrý nápad," přitakal a pak si ťukli.

xxx

Hugo stál přede dveřmi docela dlouho. Snažil se doťukat, ale nedařilo se. Nakonec se rozhodl, že to zkusí přes balkón.

Už se chystal dívku oslovit, ale všiml si, že tam s někým je a že je nějakým způsobem šťastná. Proto zalezl zpět do pokoje.

,,Tak co urovnal jsi to?" Zeptal se Myšák, když kamarád padl na postel.

,,Já ne, ale vypadá to, že Michal se do toho opřel pořádně," zamumlal, dal si do ucha sluchátka a snažil se přemýšlet.

BublinaKde žijí příběhy. Začni objevovat