25.kapitola

461 20 0
                                    

,,Takže co mi o sobě povíš?" Zeptal se Hugo, když dívka donesla čaje a posadila se do křesílka naproti němu.

,,Nejsem nějak zajímavá Hugo," pokrčila dívka rameny.

,,Každý je nějak zajímaví," zamumlal a podíval se na ní. ,,Co třeba nemáš ráda?"

,,Lháře a podrazáky," zašeptala a pevně se mu podívala do očí.

,,Na co teď narážíš?" Nechápal.

Denča neodpovídala. Napila se čaje a sledovala Huga. Nechtěla na něj být zlá, ale už pravdu znala a bylo jí líto, že jí to neřekl už na začátku. Zároveň nechtěla vytahovat 2.dny starou věc, ale musela.

,,Třeba na to, že všechno jsi zařídil ty a né Pářa. Proč jsi to udělal, když jsi mě už od začátku neměl rád?"

,,Tak to nebylo," řekl a na chvíli se odmlčel.

,,A jak to teda bylo? Od začátku jsi byl na mě jiný než ostatní kluci. Mrzelo mě to, protože jsem tady byla v podstatě kvůli tobě, ale to už je asi jedno," zařvala a zvedla se.

,,Deni sedni si a nech mě to prosím vysvětlit," řekl Hugo a zadíval se jí do očí.

Denča nevěděla zda chce znát pravdu, ale vždy byla zvědavá a tak se nakonec posadila.

,,Chci tu vyhrát zlato. Jsme velice podceňovaný ročník, ale dřeli jsme a věříme, že to můžeme zvládnout. Nechtěl jsem aby někdo narušoval náš tým, aby nás někdo rozhodil. Kluci o tobě pořad mluvili a já si to nechtěl připustit, ale pak jsem slyšel tvůj rozhovor s kamarádkou a bylo mi tě líto. V tu chvíli mi došlo, že mi na tobě nějakým způsobem záléží. Chtěl jsem ti udělat radost. Ale neměli jsme se moc v lásce a tak mi přišlo nejlepší říct, že to udělal Pářa, ktery se kolem tebe pořád motal."

Trvalo dlouho než Denča všechny informace zpracovala. Nevěděla jestli je to vše pravda. Pozorovala Huga a snažila z jeho očí pravdu poznat, ale nedařilo se.

,,Deni jsi v pohodě?" Zeptal se Hugo starostlivě.

,,Já nevím, nevím jestli tomu všemu můžu věřit," zašeptala.

,,Zkus to, mám tě opravdu rád," usmál se.

,,Chtěla bych říct to samé," zašeptala a Hugo vyvalil oči.

,,Vážně? Hele klidně lži i když to nemáš ráda, ale sama víš, že to není pravda. Ten úkol který si mi dala, nebyl jen tak a oba to moc dobře víme," řekl naštvaně a odešel.

BublinaKde žijí příběhy. Začni objevovat