12.kapitola

516 19 0
                                    

Denča se procházela po městě. Bylo dva dny před Vánoci a chtěla hrozně moc domů. Neměla tu nikoho s kým by tento skvělí svátek oslavila.

Stále, ale myslela na Huga a na to co jí ráno řekl. Byla hrozně ráda, že Pářa se snaží jí do týmu dostat, ale zároveň nechápala proč to dělá.

Když procházela okolo nějakého sportovního obchodu, rozhodla se, že pořídí Pářovi nějaký menší dáreček. Po dlouhém rozhodování mu koupila kšiltovku. Vlastně jí koupila všem se kterýma se trochu bavila, dokonce i Hugovi, který ji nenáviděl.

Nakonec se vydala do kavárny, kde měla nastoupit svou večerní směnu.

xxx

Mezitím co Denča byla v kavárně tak na všech pokojích v hotelu byl klid. Na jednom z pokojů se však odehrával velice důležitý rozhovor.


,,Jsi si jistý, že ti tohle všechno za to stojí? Ohrožuješ svojí kariéru Hugo," řekl Myšak, kapitán týmu.

,,Jestli to nezkusím, budu se akorát trápit. Možná zahazuji to na čem mi záleží, ale v tento moment mi záleži na ní," zašeptal.

,,Takže?" Podíval se na něj Myšák a čekal co z jeho kamaráda vypadne.

,,Budeš mě prosím na dnešní večer krýt?" Zeptal se a čekal co na to kapitán řekne.

,,Dobře, ale jen pro dnešek a nezdrž se moc dlouho, zítra máme připravný zápas," začal vyjmenovávat spousty věcí.

,,Neboj, jen zařídím co potřebuji a hned se vrátím," zasmál se.

,,Hlavně neudělej další hovadinu. Budeme tě ještě potřebovat," zasmál se Myšák a otevřel kamarádovi okno.

,,Díky moc Myšáku," řekl Hugo a pomalu opustil pokoj. Když byl nohama pevně na zemi, rozeběhl se městem pryč.

BublinaKde žijí příběhy. Začni objevovat