A Ti Hősötök

345 20 14
                                    

Észre vettem, hogy a "Furcsa kérdések" fejezet alatt közületek néhányan létre hoztak egy szuper hőst. Valami zseniális dolgokat találtatok ki róla, nekem legalábbis nagyon tetszik. Amit eddig erről a hősről tudunk, hogy a jogainkat védi, nonbinary, és a neve Rainbowhuman. Meg ihletet a dolog és le rajzoltam ezt a hőst, az én rajztudásommal.

A ruhája olyan lett mint egy pizsama, pedig sokat szenvedtem vele, de egyszerűen nem tudok szuper hős ruhát rajzolni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A ruhája olyan lett mint egy pizsama, pedig sokat szenvedtem vele, de egyszerűen nem tudok szuper hős ruhát rajzolni. Meg aztán szerintem nem is lett hiteles, csak megmutattam nektek, hogy mit csináltam. 

De arra gondoltam, hogy Rainbowhuman megérdemeli a figyelmet. Mivel viszont ti hoztátok létre, azt szeretném, ha ti is formálnátok a karakterét. Szóval ne kíméljetek, jöhet civil név, kor, háttér történet, legyetek kreatívak. 

Azoknak, akik le is rajzolnák létre hoztam egy email címet: rainbowhumen@gmail.com (igen, tudom hogy el írtam, de későn vettem észre), ide jöhet, hogy ti hogyan képzelitek el, és persze az alkotók bele egyezésével szánnék rá egy fejezetet, hogy kiválasszuk a legjobb karaktert, aki az igazi Rainbowhuman lesz. 

Persze ez még csak elmélet, hogy megvalósul e az rajtatok áll. Szóval várom a visszajelzéseket. 

LMBTQ hülyeségeimWhere stories live. Discover now