Mónika show

253 27 3
                                    

Mamám szinte folyton kibeszélő showkat néz, köztük leggyakrabban a Mónika showt. Ha át megyek hozzá, akkor csak én is nézem egy kicsit, próbálok rá jönni, hogy mi is történik és csak miután tiszta a kép, mondom miért jöttem. 

Így volt ez ma is. Négy személy volt a műsorban, egy nő aki mindenbe belepofázott, annak a lánya, a lány exe, akitől gyereke is van, és a lány akkori párja, akivel viharos kapcsolatban van. Próbáltam megérteni, hogy mi is folyik ott, de az a nő úgy bele pofázott mindenbe, hogy csaptam volna le, hát az egész műsoridőt elviszi, közben meg nem haladunk. 

Én: Ki az aki folyton dumál?
Mama: Az az anyuka. 
Én: Aha... És a lány középen? 
Mama: Ő a főszereplő
Én: Akkor az a gyerek apja, az meg a csaj mostani pasija
Mama: Az lány
Én: Mi? * jobban megnézve valóban lány, csak nagyon fiús a megjelenése *
Mama: A baseball sapkás az lány. Bu... ízé... Leszbi...
Én: Akkor a főszereplő csajszi meg biszex, ugye? És úgy van neki már gyereke az előző párjától. 
Mama: Igen. 
Én: Akkor ez tiszta aranyos. Mármint, hogy a másik lány, annak ellenére, hogy már gyereke van, hogy az anyja is ellene van, annak ellenére vele akar maradni, és ezért képes addig küzdeni, hogy még ide is be kerüljön. 

Hogy végül pár maradt e belőlük, nem tudjuk, mert lejárt a műsor idő és Mónika úgy köszönt el "Reméljük minden megoldódik". 

És kiszúrtam, nem jegyeztem meg, de kiszúrtam, hogy mamám nem mondja ki a "buzi" szót, hanem még időben ki javítja magát, ami külön jól esett. 

LMBTQ hülyeségeimWhere stories live. Discover now