Tudom, hogy egyet értetek

325 33 2
                                    

Úgy vettem észre, hogy a homofóbok közössége egyre aktívabb. Most a családokat basztatják, amivel kapcsolatban ki akarom fejteni a véleményemet. Viszont nem szeretem úgy csinálni, hogy nem vagyok benne biztos, hogy van aki egyet ért velem. Szóval itt fogok most beszédet tartani, mert tudom, hogy ti egyet fogtok érteni. Túl magyarázom... Kezdjük. 

Leginkább egy ember megfogalmazására szeretnék reagálni, mi szerint "A buzi nem család!"

Kedves. De szerintem egy ilyen ember pedig rossz család. Nagyon sok olyan ember van aki azt gondolja, hogy komoly veszélybe kerül egy gyermek, ha lmbtq+ emberek nevelik fel őket. Holott jól tudjuk, hogy sokkal veszélyesebb emberek vannak. Akik bántalmazzák, túlzottan fenyítik, manipulálják, lelkileg teljesen tönkre teszik a gyerekeket. És a szivárvány családok ellen tüntetők zöme belőlük áll. A szivárvány családok szeretetet és törődést adnának a gyerekeknek, ami jogtól a homofób emberek megfosztják őket. Ezzel csak azt érve el, hogy rengeteg gyerek, akiket e miatt, talán sose fogadnak örökbe, azt gondolják, hogy nem érdemelnek szeretetet és törődést, és végül rossz útra térnek. Jó, lehet mondani, hogy túl reagálom, de számítsunk a legrosszabbra és örüljünk a legjobbnak. És remélem, egy nap eljön a legjobb a legrosszabb pedig sose következik be. 

Ezt most jól esett ki adni... 
Viszlát matrózok!

LMBTQ hülyeségeimWhere stories live. Discover now