Apumnak van egy jehovista ismerőse, aki folyton prédikál. Apummal ateisták vagyunk, ezért folyton logikai buktatókat találunk abban amit mond, ezért vitázunk (nem veszekszünk, vitázunk, ez fontos).
Ma apámnak nem volt türelme a prédikáláshoz, holott elég szórakoztató tud lenni, ezért én beszéltem vele, akinek legyen a neve Jézus (női Jézus xD), mert mért ne.
Na szóval, szóba jöttek a bűnök, és így persze a homoszexualitás.Én: De ez nem bűn. Nem árt senkinek, ez egy vele született dolog.
Jézus: Bűnnek kell lennie, mert * ki keres egy részt a bibliából és felolvassa * "Férfival férfi nem hálhat úgy ahogy nővel hál. Ilyen szentségtelenség esetén mindkét félnek halál jár, mert bűnösök, és bűneikért saját maguk a hibásak."
Én: Szóval bűn szeretni?
Jézus: Nem a szeretet a bűn, hanem a...
Én: De ez szeretet, nem más!
Jézus: Ők választják, ők bűnöznek!
Én: Ez nem választás kérdése. Ha az lenne nem kínoznák magukat azzal, hogy kiteszik magukat az emberek megalázásának.
Jézus: De ez az ő választásuk!
Én: Értsd meg, hogy nem választás alapja!
Jézus: Uralkodniuk kéne rajta!
Én: Nem tudnak! Nem lehet!
Jézus: A saját testem felet csak tudok uralkodni!
Én: Ez olyan mint ha azt mondanám, hogy feküdj le egy nővel. Megtudnád tenni?
Jézus: Nem, nem tudnám.
Én. Látod, ugyan úgy nem tudnak ők se az ellenkező neműekhez vonzódni.
Jézus: Ez nem ugyan az!
Én: Na jó, ide figyelj! Te most szerelmes vagy?
Jézus: ....
Én: Nem kell nevet mondj.
Jézus: Igen, tegyük fel, hogy igen.
Én: Szóval igen. Mióta?
Jézus: Pár hónapja.
Én: Oké. Meg van az az érzés, amit akkor érzel, mikor rájössz, hogy szerelmes vagy? Van egy hang, egy "hoppá" a fejedben. Na, ez nekik is ott van. Sőt a hoppá mellé, ott van az a kis hang is ami suttogja, hogy ez bűn, ez társadalmilag nem elfogadott, de ennek ellenére a hoppá, az a bizonyos ding hangosabb, konkrétan ordít.
Jézus: Igen, de el lehet nyomni.
Én: Nem tudod elnyomni!
Jézus: De igen, úgy, hogy mást csinálok.
Én: De azzal nem nyomod el. Ki takaríthatod a lakást, átrendezhetsz mindent, ki mehetsz a kertbe fűszálat számolgatni, de az a hoppá ott lesz. Sőt, mert el akarod nyomni hangosabban kiabál. Őrjítő érzés, nem?
Jézus: Hát... De...
Én: Most gondolj bele. Ez nekik is ott van. De nekik még jobban el kell rejteniük, el kell fojtsák magukban, pedig nem tesznek mást csak szeretnek.
Jézus: .....
Jézus: Tudod mit? Most tegyük le a telefont. Ezt végig kell gondolnom. Nem mondom, hogy megingattál a hitemben, de végig kell gondoljam amit mondtál. Még vissza térünk a témára.
Kíváncsian várom mi lesz legközelebb a véleménye.
YOU ARE READING
LMBTQ hülyeségeim
Short StoryMinden LMBTQ tag különleges, de van ami mindegyikben közös. Sokan követnek el alapvető hibákat, vagy merül fel bennük kérdés. Hát gyertek, száljatok fel velem a szívárvány hajóra és okuljatok a hibáimból, nevesetek velem a hülyeségeimen. Jó utat!