Az ember szívéhez

269 31 1
                                    

Az történt ma, hogy a kicsik ki jelentették, hogy ma én főzzek, mert szeretik amiket csinálok. Így, míg ők oviba/suliba voltak főztem is nekik. Már éppen kész lettem a levessel, mikor apum lépet be a konyhába. 

Apa: Becky ennek isteni az illata... 
Apa: *megnézi* Igen! Ennek így kell kinéznie. Beckykém... Az aki ki fog téged, legyen lány, vagy fiú, az megfogja az isten lábát!
Én: Hát... Igazából nem nagy művészet...
Apa: De, igen az! Hisz tudod, az ember szívéhez a gyomrán át vezet az út. 

Apám még mindig abban a hitben ringatja magát, hogy biszex vagyok, gőzöm sincs miért. Viszont ebben az tetszett a legjobban ahogy fogalmazott. A "legyen lány, vagy fiú", és hogy a közmondásban a "férfi" szót kicserélte "ember"re, az valami hihetetlenül jól esett. Még akkor is, hogy  én leszbikus vagyok, mert szerintem ez egy jel, hogy egyre inkább kezdi elfogadni, úgy teljesen. Sose volt baja vele, de a coming outom után nagyon sokáig mindig úgy beszélt, hogy "majd a férjed", "majd a pasid", és mindig emlékeztettem hogy nekem nem férjem lesz, hanem feleségem, nem pasim, hanem barátnőm. Most elértünk odáig, hogy úgy említi, hogy vagy ez, vagy az. Ki tudja, nem sokára végleg tudatosul benne, hogy csak a lányok. 

LMBTQ hülyeségeimWhere stories live. Discover now