Úgy fest csak meg kell említenem legidősebb testvéremet is, hogy történetem kerek egész legyen. De nevet nem kap, azt nem érdemli meg.
Szóval most itt van nálunk Hülye és vele beszélgettem
Hülye: A nővérünk azt mondta át akarod műtettni magad.
Én: A NŐVÉRÜNK EZT MONDTA???
Hülye: Ízé... Nem biztos, hogy ő volt...
Én: ÉN NEM VAGYOK TRANSZNEMŰ! MEGÖLÖM EZT AZ IDIÓTÁT!
Hülye: Mondom! Lehet hogy nem ő volt!
Én: LESZBIKUS VAGYOK NEM TRANSZNEMŰ! AZÉRT MERT A LÁNYOKHOZ VONZÓDOK NEM LESZEK FIÚ!
Na, ez így történt. A férre értések elkerülése érdekében azért így a végén leszögeznék pár dolgot.
1. Nem azon akadtam ki hogy ezt mondták, mert máskor egyszerűen le szögezem (ahogy a nap többi részében is megkellett tennem). Tudjátok, hogy nincs bajom a transzokkal, sőt ha jól tudom köztetek is vannak. Sziasztok!
2. Maga a tény roppant bosszantó, hogy egyesek azt hiszik, hogy csak azért mert lányokhoz vonzódom fiú vagyok. Egyesek még meg is jegyzik, hogy így már érthető miért érdekelt a szerelés kiskorom óta és hogy miért vágatom a hajam. Holott azért érdekelt a szerelés, mert barkácstündér akartam lenni (Csingiling), a hajamat meg azért vágatom, mert én úgy szeretem, na.
3. Nem csak ezért akarom megölni a nővéremet, mielőtt bárki azt hinné, hogy vérig sértett. Oh, nem. Megérdemelné ő sok mindenért.
4. Nem azért kiabáltam Hülyével, mert el mondta amit hallott. Nem, semmiségért nem üvöltöm le a fejét. Csak mióta itt van a nevem fiú változatán szólít. Meg ahova tudja megjegyzi, hogy fiúsan csinálom. Mondjuk a minap fejbe vágtam és csak nevetve azt mondta "ez jó férfias volt".Tehát így minden össze gyűlt és muszáj volt már helyre raknom mert kezdet eléggé felhúzni.
Minden félre érthető dolgot tisztáztam? Igen? Szuper! Akkor viszlát matrózok!
YOU ARE READING
LMBTQ hülyeségeim
Short StoryMinden LMBTQ tag különleges, de van ami mindegyikben közös. Sokan követnek el alapvető hibákat, vagy merül fel bennük kérdés. Hát gyertek, száljatok fel velem a szívárvány hajóra és okuljatok a hibáimból, nevesetek velem a hülyeségeimen. Jó utat!