"Yavrum, uzun yoldan geldiniz. Odan temiz zaten isterseniz gidip dinlenin biraz."
"Ben bugün abimle uyuyabilir miyim?"
"Reyhan, Erkanla uyuyacaksa bende eniştemi yalnız bırakmayayım bari."
"Abi! Geldiğimde sana ne dedim ben?"
"Aman iyi be! Senin yunan heykeli gibi kocana kalmadık. Gel Reyhan ben seninle uyurum."
"Ama Serkan abi sen uyurken hep benim üstümü açıyorsun. Sonra gece donuyorum." Serkan ensesine uzanan saçlarını eliyle geri itip küçümser gibi bir yüz ifadesi yaptı. "Siz var ya, önünüze gelen fırsatı elinizin tersiyle ittiniz. Bir daha yalvarsanız sizinle uyumam."
"O kadar üzüldük ki anlatamam." Serkan, Erkan'a göz devirip annesine döndü. "Anne ben Fatih'e gidiyorum. O benimle uyur."
"Kardeşin kırk yılın başı eve geldi, başka zaman git bence."
"Yok şimdi gidiyorum. Kahvaltıya koca- aman Fatihle gelirim." annesi kafasını sallarken Erkan abisine piçimsi sırıtışlarından birini atıyordu. "Çok ses yapmayın, komşular rahatsız olmasın."
"Şşt! Küçücük çocuğun yanında ne biçim konuşuyorsunuz siz!"
"Anne ben anlamadım, abim neden sessiz olun dedi."
"Oyun oynuyorlar ya kızım, çok fazla bağırıp komşuları rahatsız etmesinler diye. Hadi gel yatırayım ben seni. İyi geceler de herkese." Reyhan herkese iyi geceler dedikten sonra annesinin elini tutup odadan çıktı. Şimdi sadece Uğur, Erkan ve Erkan'ın babası kalmıştı. Serkan annesi kızınca çıkıp gitmişti zaten.
"Neyse çocuklar bende yatıyorum artık. Allah rahatlık versin."
"Sana da babacığım." Erkan'ın babası odadan çıktıktan sonra Uğur derin bir nefes verip kendini koltuğa bırakmıştı. "Baban beni çok geriyor."
"Adam hiçbir şey yapmıyor."
"Zaten o yüzden geriliyorum ya." Erkan kıkırdayıp kafasını Uğur'un göğsüne yasladı. Uğur'un kolları saniyesinde bedenini sarmalamıştı. "Başıma gelen şeylere bak. Sadece sınavlarıma odaklanıyordum ve ev sahibim beni evden kovdu. Herkesin korktuğu lanet bir adamla yaşamaya başladım. Ona aşık oldum ve şimdi de ondan bir çocuğum olacak."
"Bence çok güzel bir hikaye."
"Sonu da öyle olur mu?"
"Öyle olması için elimden gelen her şeyi yapacağım. Söz veriyorum."
"Ya sözünde duramazsan?"
*****
Serkan koşarak evden çıktı. Annesinin onu haşat etmesi isteyeceği son şey bile değildi. Aceleyle yarım yamalak giydiği ayakkabılarını düzgünce giyip garajdan arabasını aldı. Fatih'e haber vermemişti ama onun sorun etmeyeceğini biliyordu.
Yaklaşık on beş dakikalık bir yolculuktan sonra varmıştı iki katlı büyük eve. Arabasından inip bahçeye girdi. Kapıyı üç kez tıkladıktan sonra beklemeye başladı.
Normalde kapının yanındaki saksıda yedek anahtarın olduğunu biliyordu ama şu ana kadar hiç kullanmamıştı.
Açılmayan kapıyı birkaç kez daha çalmıştı fakat yine kimse açmamıştı. Serkan bir şey olmuş olma ihtimaline karşın yedek anahtarı alıp hızla kapıyı açtı. "Fatih!" seslenmişti ama yine geri dönüş alamamıştı.
Serkan korkmaya başlayarak evin alt katında Fatih'i aradı. Her yere bakmasına rağmen bulamamıştı. Bir kez daha seslenerek merdivenleri çıkmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Housemate
Random"Delirdin mi oğlum sen? Oraya giden en fazla bir hafta dayanabiliyormuş." 〰️ BxB 〰️ Mpreg ⚠️Uygunsuz içerik! Başlangıç tarihi 10.06.2020 Bitiş tarihi 01.05.2021