Bana gelen Elerafa bakıp "Hayır!" Dedim.
Logan "Ona dokunucaksın" bir süre beni süzüp konuşmaya devam etti "yoksa korkuyor musun?"
Ona öfkeyle baktım amacı neydi? Bu çocuğa zarar verdikten sonra yalnız kalmam mı?
Eleraf bile gülüyordu, salak çocuk komadaykende böyle gülerdi artık.
"Korkmuyorum ama bunu yapmıycam"
Yanımda duran Logan bui anda önüme geçti "çünkü korkuyorsun değil mi!?"
"Korkmuyorum anladın mı!"
"O zaman ona dokun ve gücünü görelim" omuzumdan itirerek beni tahtaya doğru itekledi.
Kulağıma doğru yaklaştı, sırtım onun vücudunun ağırlıyla tahtaya yapışmıştı.
Sırtı sınıfa dönük olmasına rağmen ben onun kollarının altından bize bakmakda olan öğrencilerin yüzünü görebiliyordum.
Hırlamaya benzer bir sesle konuştu
"Gücünden korkarak yaşayamazsın velet"Gözlerim dolmaya başlamıştı bu üzüntüden oluşan bir şey değildi.
Sinirlenmiştim.
Yavaşça geriye doğru çekildi. Onun baskısı artık daha az hissedilir olmuştu.
Elerafa baktım. Gülerek bana bakıyordu
"Hadi bebeğim" dudaklarını sesizce oynattı.
En azından bu piçi komaya sokucakdım.
Elerafın yüzüne dokundum beyaz ellerim esmer teninin üzerinde büyük bir tezat oluşturmuşdu.
Ona dokunan ellerim karıncalanırken Elerafın yüzündeki gülümseme yok oluyordu.
Logana döndüm yüzünde şaşırmış bir ifade vardı.
Daha hiç birşey görmemişti.
Elerafın gözleri korkuyla açılmış bana bakarken, yüzümde bir gülümseme belirdi.
Zevk almaya başlamıştım.
Damarlarımda bir güç belirirken elimi yüzüne daha fazla bastırdım.
Kendi kontrolümü kaybediyordum. Ama eğer biraz daha alırsam...
Bir anda biri beni belimden tutup elimi Elerafın yüzünden çekti.
Bağlantı kopmuştu.
Logan beni sarsıyordu.
Eleraf ise yerde baygın yatıyordu.
Loganın bağırarak
"Anna! Kendine gel!" Dedi
Dişlerimi göstererek alaycı bir şekilde güldüm "sana demiştim Korkmuyorum"
Logan beni dışarı çıkardı. Ellerim titriyordu.
Nereye gittiğimizi bilmeden yürüyordum. Olayın şoku üzerimden yavaşça dağılmaya başlamıştı.
Bir kapının önünde durduk. Logan hızlı hareketlerle kapıyı açıp beni içeri aldı.
Ikimizde birbirimize bakıyorduk.
Arkasını dönüp küçük buzdolabına eğildi. Kapağını açıp birşeyler aradı.
Odada göz gezdirdim. Benim odam gibiydi ama daha büyük ve daha dağınıkdı. Yerde duran birbirine dolanmış yatak örtüleri.
Kül tablasından taşmıs sigara izmaritleri, yanda duran purolar.
Tamamen sıcak bir ev ortamı hissi veriyordu....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rogue X-men (tamamlandı)
FanfictionX-men Rogue karakterine yazılmış fanfiction bir hikayedir. Filmdeki karakterden çok çizgi film ve çizgiroman da geçen olaylar üstünden yazılmıştır. ilk Türkçe Rogue için yazılmış hayran kurgudur.