Özel bölüm - Günlük

401 25 6
                                    


Akın'ın babasının günlüğü

21/09/1990

Yarın hastaneye gidiyoruz, oğlum sonunda geliyor! O kadar heyecanlıyız ki... Aşkımızın meyvesi geliyor sonunda.

23/09/1990

İki gün önce hayatım mükemmeldi, dün eşimi kaybettim. Hayatımın anlamını kaybettim, hepsi o çocuk yüzünden! O doğmasaydı ölmeyecekti. Benim hayatımı mahvetti!

30/09/1990

Ne kadar denesem boş! Kaç defa ölmeyi denedim ama başaramadım. Hepsinde kurtardılar beni. Beni bu çocuğa bakmaya zorlamışlardı resmen. Başka çarem yoktu bakmak zorundayım.

22/09/1993

Bugün eşimin ölüm yıldönümü ve aynı zamanda Akın'ın doğum günü. İçim soğumadı hala, Akın yüzünden benim karım ölmüştü! Doğum gününü kutlayamazdım tabikide. Geçen yılda olduğu gibi mezarlığa gidecektim.

31/12/1995

Yılbaşı kutlamasından döndük az önce, eşimin ablası Akın'a oyuncak araba almıştı. Eve gelir gelmez elinden alıp çöpe attım. Bunların hiçbirini hak etmiyordu!

22/09/1997

Yıllar geçsin acın diner dediler bana. Benim acım ilk günden beri taze, hiç iyileşmedi. Onun öldüğü gün, çocuğum dediğim varlık doğdu. Günlerden Pazartesi, aylardan Eylül, yıllardan ise 1997...

18/08/1999

Dün gerçekleşen depremde abimi kaybettim. 18 bin 363 kişiden biride abimdi. Onun yerine ben ölseydim. O öleceğine ben ölseydim keşke. Hayat beni hep sevdiklerimle cezalandırıyor!

————————————————————

Selam arkadaşlar özel bölüm geldi, çok kısa biliyorum. Arada sırada böyle özel bölümler gelecek artık çünkü Akın'ın babasının da önemli bir yeri var hikayede❤️ Sizce Akın'ın babasının psikolojisi nasıl?  Bu arada adı Tamer.

———————————————————

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 07, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin