Ebru'danAllah Allah adam resmen kıza doğum günümü bir daha kutlama diyor. Ne kadar değişik bir tavır.
-Ben anlamadım şimdi, sen neden doğum gününün kutlanmasını istemiyorsun? (Ebru)
-Özel bir nedenden dolayı. (Akın)
-Sanırım arkadaşın bu özel nedeni bildiği halde kutlamaya devam ediyor. Yanlış anlamadım değil mi? (Ebru)
-Çok doğru anladın. Bu konudan bahsetmesek olur mu? (Akın)
-Olur, fark etmez benim için. (Ebru)9 saat sonra
Bütün gece boyunca konuşmuştuk resmen. Hemde hiç durmadan, gözüme bir gram uyku girmemişti. O kadar güzel ve derin konuşuyordu ki, dinlememek elimde değildi. Çok hoş bir sesi vardı.
-Ne çok konuştuk, sabah olmuş baksana. (Ebru)
-Evet fark ettim. Ben uyursun zannettim, insanlar genellikle benim konuştuğum şeyleri sıkıcı bulurlar. Çok fazla ciddi olduğumu söylerler. (Akın)
-Hiçte bile o kadar güzel konuşuyorsun ki hiç konuşmak istemedim ben. (Ebru)Ah Ebru şu dilini bi tutsan! Adam yanlış anlayacak şimdi.
-Teşekkür ederim, seninde sohbetin çok güzeldi. Bu arada senin arabanın anahtarları bende, senin arabanda çok bir şey de yoktu sadece bir kaç çizik vardı. Bir arkadaşıma söyledim ilgilendi, araban hastanenin önünde eski halinden bile güzel oldu. Sen arabanın sigortası var dedin ama sonuçta benim yüzümden oldu bu kaza bir yardımım dokunsun istedim. (Akın)
-Çok teşekkürler, hemen nasıl hallettin? Hızına hayran kaldım açıkçası. (Ebru)
-Benim küçük bir sırrım diyelim. O zaman ben doktora haber vereyim. (Akın)
-Tamam😌. (Ebru)Ben bu adam hakkında biraz fazla ön yargı yaptım. Bütün gece boyunca benimle ilgilendi resmen. Başkası olsa yapar mıydı? Muhtemelen kaçardı. Her neyse. Yatağın yanındaki telefonumu elime aldım ve Tansuyu aradım. Biraz çaldıktan sonra açıldı.
Telefon konuşması
-Alo Tansu. (Ebru)
-Efendim Ebru. (Tansu)
-Ben bugün sete gelemiyorum. Yapımcımıza iletebilir misin? (Ebru)
-Neden ki? (Tansu)
-Küçük bir kaza geçirdim, hastanedeyim. (Ebru)
-Nasıl yani? Kaza mı geçirdin? Şu an iyimisin? (Tansu)
-İyiyim, sadece biraz dinlenmek istiyorum. (Ebru)
-Hangi hastane? Hemen geleyim. (Tansu)
-Gelmene gerek yok, yanımda bir arkadaşım var. (Ebru)
-Hangi arkadaşın? (Tansu)
-Ben sana sonra her şeyi anlatıcam. Bak gerçekten iyiyim. (Ebru)
-Bir şey olursa hemen bana haber vereceksin. Tamam mı? (Tansu)
-Tamam, merak etme sen. (Ebru)
-Ben haber vericem herkese, sen dinlenmene bak. Görüşürüz. (Tansu)
-Teşekkürler. Görüşürüz. (Ebru)Telefon konuşması bitti
Telefon konuşmam bittiği an Akın ve doktor içeri girdi.
-Ebru hanım daha iyi misiniz? (Doktor)
-İyiyim, sadece uyumak istiyorum artık. (Ebru)
-Baş dönmesi ve baş ağrısı yok değil mi? (Doktor)
-Yok. (Ebru)
-Tamam o zaman taburcu olabilirsiniz. (Doktor)
-Teşekkürler. (Ebru)
-Rica ederim, işimiz. (Doktor)Doktor odadan çıktı, çıkar çıkmaz yataktan çıktım ve ayakkabılarımı giydim.
-Gidebiliriz. (Ebru)
-Gidelim. (Akın)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)
FanfictionAkın ve Ebru'nun çok farklı hayatları birden kesişir. İkisi de hayatlarında çok şey yaşamış insanlar... Peki aşk her şeyi affeder mi? Ya da kabuk tutmamış yaraları iyileştirir mi? (Gerçek kişilerle alakası yoktur)