——————————————————————Akın Akınözü
Akın dinamik ve çalışkan bir oyuncudur. Çizgisini asla ama asla bozmayan bir insandır sert ve ciddi bir insandır. Aşkla uzaktan yakından bir alakası yoktur. Oya Unustası ile aynı dizide partnerdir aynı zamanda çok uzun yıllardır arkadaşdırlar.
——————————————————————Ebru Şahin
Ebru çok sevecen ve hayat enerjisi yerinde olan bir kızdır ama yaşadığı bir olay onu hep derinden sarsar. Akın'la tanışması onun hayatını değiştirecektir. Ahmet Tansu Taşanlar'la bir dizide partnerdir.
——————————————————————
Oya Unustası
Oya uzun zamandır Akın'la partner olan bir oyuncudur. Onu çok iyi tanıyordur ve onun ne kadar sert ve ciddi bir kişiliğe sahip olduğunu bilir. Akın'ın sadece Oya'ya anlattığı bir sırrı vardır. Oya Akın'ın aşık olup kendisini daha fazla üzmesini istemez bu yüzden aşık olmaması için elinden geleni yapar ama belkide aşk bu kadar kolay bir şey değildir.
——————————————————————
Ahmet Tansu Taşanlar
Tansu bu hikayedeki hiç bir şey yaşamamış tek kişidir. Ailesi onu sevgiyle büyütmüş ve hiç kötü davranmamış. Ebru ile partnerdir. Ebru çok sevdiği bir arkadaşıdır. Uzun zamandır tanışıyorlardır.
——————————————————————
Aras Bulut İynemli
Aras; Ebru ve Akın'ın oynadığı filmde oynuyor. Başrol oyunculardan biri. Ebru ile yolları kesişecek olan Aras, Ebru'yu nasıl etkileyecek?
____________________________________________
Hadi bakalım, yeni bir yolculuğa çıkıyoruz. Umarım çok güzel olur, ben çok sevdim. Umarım sizde bir o kadar seversiniz❤️❤️.
(Yeni karakter eklendikçe buraya da eklicem arkadaşlar ama sadece bir bölümde geçen karakterleri buraya eklemicem, haberiniz olsun.)
~~~~~~~~
Evet yeni karakterimiz eklendi. Hikayeye baştan beri bu karakteri eklemek istiyordum zaten, bakalım nasıl olacak. En önemlisi siz beğenecek misiniz? Yorumlarınızı bekliyorum.
(Hikayeye yeni başlayacaklar için Aras karakteri 10.bölümde karşınıza çıkacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)
FanfictionAkın ve Ebru'nun çok farklı hayatları birden kesişir. İkisi de hayatlarında çok şey yaşamış insanlar... Peki aşk her şeyi affeder mi? Ya da kabuk tutmamış yaraları iyileştirir mi? (Gerçek kişilerle alakası yoktur)