8#Sır

360 34 6
                                    


2 hafta sonra

Ebru'dan

Aradan tam 2 hafta geçmişti artık ve ben iyidim. Elim de iyileşmişti. O sırada Tansu ile konuşmuştum. Tansu bana arkadaşının öldüğünü dedim sevgilinin öldüğünü söylemedim dedi. Her halde Oya ayrılmamızı istiyordu. Zaten söylemiştim onu sevdiğimi içimde kalmasından iyidi böyle olması. Bugün menajerim beni aramıştı. Dizinin çekimleri 2 ay sonra başlıyordu. Bana bir film teklifinin geldiğini söyledi. Görüşmeye karar verdim. Evde böyle boş boş duramazdım, biraz kariyerime odaklanmam lazımdı. Hazırlanıp çıktım. 1 saat sonra vardım. Yapım şirketindeydi toplantı. Biraz bekledikten sonra beni toplantıya aldılar. Genel senaryoyu anlattılar. Senaryoyu beğendim ve kabul ettim. Sözleşmeyi imzaladık. Bana erkek başrolün belli olduğunu ama söylemeyeceklerini söylediler. İlk başta söylememeleri biraz garip gelmişti sonra bana erkek başrolün de beni bilmeyeceğini söylediler. Provalarda tanışacakmışız. Aradaki büyünün orda oluşmasını istemişler. Biraz saçma bir sebepti ama itiraz etmedim. Provalar yarın akşam başlıyordu. Yine yapım şirketinde buluşup senaryoyu hep beraber okuyacaktık. Açıkçası heyecanlıydım. Çok güzel bir yola koyulmuştum. Bu film sinemada yayınlanmayacaktı. Çok popüler bir internet platformunda yayınlanacaktı. Yani bu iş uluslararası bir iş olacaktı. Dünyaya açılacaktım demek oluyordu bu.

1 gün sonra

Bugün partnerimin kim olacağını öğrenecektim, herkes gelmişti bir tek partnerim gelmemişti. Nerdeyse 20 dakikadır onu bekliyorduk. Beyefendi şimdiden böyle olacaksa işimiz zor.

-Geldi. Siz oturun, ben onu karşılamaya gidiyorum. (Yapımcı)

İçimden bir oh çektim. Sonunda gelmişti. Bir kaç dakika sonra kapı açıldı. Yeni partnerim karşımdaydı ve bu kişi Akın'dan başkası değildi. Beni yine mahvetmeye mi gelmişti? Amacı neydi? Aslında onunda bir suçu yoktu çünkü o da bilmiyordu. Belkide biliyordu. Kim bilir?

-Sizi tanıştırmama gerek yok herhalde, tanışıyorsunuz zaten. (Yapımcı)
-Nasıl olur bu? (Ebru)
-Ne? Nasıl yani? Ebru mu benim partnerim? (Akın)
-Evet, biz zaten bilerek böyle yapmak istedik. Biliyorsunuz sevgili olduğunuz dönemde herkes sizi çok yakıştırıyordu. Ekranda kimyanız tutar diye düşündük. (Yapımcı)
-Benim için sorun değil. Ben profesyonel bir insanım zaten, iş iştir. (Akın)
-Benim içinde öyle. (Ebru)
-O zaman anlaştık, hadi provalara geçelim. (Yapımcı)

Provalara geçtik, ben bir türlü odaklanamıyordum. Aslında bir yandan da mutluydum, sevdiğim insanla beraber çalışacaktım. Biraz zaman geçti, alıştım o ortama. Prova bittikten sonra çekimlerin olacağı  yerleri konuşmaya başladık.

-Yaklaşık 2 hafta kadar Ağva'da çekimlerimiz olacak. Kalan çekimlerde Ankara'da olacak. Çekimlerede 1 buçuk hafta sonra başlamayı düşünüyoruz. (Yapımcı)
-Bana uyar, haftaya başlayabiliriz. (Akın)
-Benim erkek arkadaşım yurt dışından gelecekti. Aaa yok yok tamam yanlış hatırlamışım. (Ebru)
-Sorun yok değil mi? (Yapımcı)
-Yok benim için😏. (Ebru)
-Benim içinde😒. (Akın)
-O zaman hazırlanın, haftaya büyük bir yolculuğa çıkıyoruz. (Yapımcı)
-Tamam o zaman, hayırlı uğurlu olsun yeni işimiz. (Akın)
-Hayırlı olsun. (Ebru)
-Hayırlı olsun⚡️. (Yapımcı)

Akın'dan

O sırada bana bir telefon geldi. Oya arıyordu.

Telefon konuşması

-Alo Akın. Ne oldu? Provalar iyi geçti mi? (Oya)
-Oya bir dk. (Akın)

-Arkadaşlar başka konuşacak bir şeyimiz yoksa gidebilir miyim? (Akın)
-Gidebilirsininiz. Ben size detayları atarım. (Yapımcı)
-Teşekkürler. Görüşürüz. (Akın)

Şirketten hızlıca çıktım. Kapısında durup Oya ile konuşmaya devam ettim.

-Filmdeki partnerim Ebru. (Akın)
-Ne? Ciddi misin sen? (Oya)
-Ciddiyim. (Akın)
-Ne yapacaksın şimdi? (Oya)
-Ebru'ya anlatıcam. (Akın)
-Hayır Akın! Anlatamazsın. (Oya)
-Anlatıcam Oya, bilmesi gerek. İçimde bir ses onun bilmesi gerektiğini söylüyor. (Akın)
-O sesi dinleme, beni dinle. Hiç bir şeyi anlatma. (Oya)
-Anlatıcam. (Akın)

Telefon konuşması bitti

Kapının önünde Ebru'nun çıkmasını bekledim. Bir kaç dakika sonra çıktı. Beni görünce biraz şaşırdı.

-Ebru sana bir şey söylemem gerek. (Akın)
-Ne söyleyeceksin? Yoksa erkek arkadaşımı mı soracaksın? (Ebru)
-Hayır, kendimle ilgili önemli bir gerçeği söyleyecem sana. (Akın)
-Kendinle ilgili mi? (Ebru)
-Benim annem öldü. Beni doğurduğunda öldü, dayanamamış ölmüş. Hiç tanımadım yani annemi. Ben olmasaydım ölmeyecekti. Benim yüzümden öldü, katilim. Hemde gencecik bir kadının katiliyim. Babam beni hiç sevmedi, zorunda kaldığı için bana baktı. Çok aşıklarmış annem ve babam, beni hep bir ucube olarak gördü. Evdeyken adımla bile seslenmezdi. Katil derdi bana hep, haklıda zaten. Aşık olduğu kadını öldüren birisini neden sevsin ki? Bana derdi hep annen koydu ismini diye. Neden böyle dediğini de anlamazdım. Herhalde beni sevmediğini hatırlatmak istiyordu. Benim babam neden bana sevgi göstermiyor demezdim hiç çünkü haklıydı. 18 yaşıma girdiğimde gittim evden, ona daha fazla acı çektirmek istemiyordum. Gözlerime her baktığında gözleri doluyordu. Gittim, itiraz itmedi. Okuluma devam ettim. Mevzun oldum. Ben oyuncu olmaya karar verdiğimde bir ajansa kayd oldum. O sırada Oya ile tanıştık. Beni çok sevdi, bende onu çok sevdim. Kardeş sayılırız. Hep destek oldu bana, bende ona destek oldum. İyi günde kötü günde birbirimize hep destek olduk. Her şeyimi anlattım ona, bilmediği tek bir şey bile yok. İşte bu sana anlatmak istediğim buydu. (Akın)
-Ben.... ben.... ne diyeceğimi bilmiyorum. (Ebru)
-Bir şey söylemene gerek yok. Acıman için anlatmadım sana bunları, anlaman için anlattım. (Akın)

Ebru bana sarıldı. Sıkıca sarıldı, sanki beni hiç bırakmayacakmış gibi.

Selam canlarım, naber? Ben iyiyim. Uzun zamandır bölüm gelmiyordu çünkü içimden yazmak gelmiyordu. Umarım bir düzene sokarım. Bölüm yorumlarınız neler? Votelarınızı da bekliyorum canlar.

Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin