"Birini sevmek için gerçek bir neden gerekmiyor.
Bazen saçının rüzgârda dalgalanması bile yetiyor."Akın'dan
-Bu nasıl olur?! Bu acı, bu keder! Dinmiyor işte! Ben ne yaptım? Ben ne yaptım da bu hayat bu kadar çok benim üstüme geliyor! Söyle bana Oya! Ne yaptım ben?! (Akın)
Oya'ya yaklaşıp iki omzundan tutup kendime çektim ve alnımı onun alnına koydum.
-Sana söylemiştim, aşık olma demiştim. Üzülürsün dedim, geçmişi hatırlarsın dedim. Canını yakar dedim! Dinlemedin beni! Merak etme ama buna izin vermeyecem. Senin daha fazla üzülmene izin vermeyecem. (Oya)
-Sana söyledim, ben aşık olmadım. Anlamadığım bir şey canımı yakıyor. Ebru'da bir şey var, geçmişimi hatırlatıyor. Hem ben aşık olamam, sana kaç defa söyledim. Ben kalbimi kilitledim, anahtarını da yaktım kül ettim. Hiç bir kadın benim bu taştan kalbimin kapılarını açamayacak. (Akın)Alınlarımızı ayırdım ve alnına bir öpücük bıraktım. Tam otel odasından çıkacakken durdum. Arkamı döndüm. Oya'ya baktım.
-Seni çok seviyorum. Biliyorsun değil mi? (Akın)
-Biliyorum ve bende seni çok seviyorum. Bunu unutma. (Oya)Odadan çıktım. İçimdeki bu acı yine alevlenmişti işte. Onu bir daha görmemem gerekiyordu yoksa yine paramparça olacaktım.
2 hafta önce
Ebru'dan
-Hocam burayı tekrar alabilir miyiz? (Ebru)
-Gerek yok, çok iyi oldu. Hadi siz gidip dinlenin. Bütün ekip duysun, 30 dk sonra çekimler yeniden başlıyor! Herkes hazır olsun. (Yönetmen)
-Tamam hocam, teşekkürler. (Tansu)Tansu ile karavana geçtik. Hemen telefonumu elime alıp gündemde neler olduğuna baktım.
-Tansu gördün mü şu magazin haberini? (Ebru)
-Hangisi? Bin tane çıkıyor valla. (Tansu)
-"FLAŞ FLAŞ FLAŞ! OYA UNUSTASI VE AKIN AKINÖZÜ SEVGİLİ Mİ?" Hep bu ikisinin haberleri çıkıyor. Her defasında da yalanlıyorlar. (Ebru)
-Ebru hatırlatayım istersen, bir dönem bizimde birlikte olduğumuzu zannediyorlardı, bizde hep yalanlıyorduk. Belkide gerçekten birlikte değillerdir. (Tansu)
-Olabilir, doğru söylüyorsun ama böyle hep sarmaş dolaşlar, hep kameralara birlikte yakalanıyorlar. (Ebru)
-Boşver be, bizene insanların özel hayatından. (Tansu)
-Doğru yaw😂😂. (Ebru)
-Neyse, ben soğuk bir şeyler getirecem. İstiyor musun? (Tansu)
-Soğuk bir soda getirsen çok iyi olur. (Ebru)
-Tamam kanka hemen getiriyorum. (Tansu)
-Sağol kankacım. (Ebru)5 dk sonra
-Ebru soda kalmamış ya, sana diyet kola getirdim, seversin sen. (Tansu)
-Bir şey olmaz, soğuk olsunda. (Ebru)
-Ebru unutmadın değil mi? 2 hafta sonra benim filmin galası var. (Tansu)
-Unutur muyum hiç? Tabikide unutmadım. Giyeceğim kıyafete bile karar verdim. Ben kankamı bu önemli gününde yalnız bırakır mıyım hiç? (Ebru)
-Oh be,unuttun sandım bir an. (Tansu)
-Yok yok unutmadım. Ben hatta setten sonra AVM'ye gidicem kıyafeti almak için. (Ebru)
-Süpersin! (Tansu)
-Öyleyimdir😏😉. (Ebru)3 saat sonra
Akın'dan
-Hocam gerçekten anlamıyorum ben, yalanlıyoruz yine magazinlere düşüyoruz. (Akın)
-Akıncım hep birlikte takılıyorsunuz, her zaman yan yanasınız, ondan böyle magazin haberleri çıkıyor. Hem boş ver, bunun diziye de katkısı var. Zaten yüksek olan ratinglerimiz dahada yükseldi. (Yapımcı)
-Hocam ama biz sevgili falan değiliz. Rol mü yapalım? (Akın)
-Hocam biliyorsunuz biz Akın'la uzun zamandır arkadaşız. (Oya)
-Oyacım biliyorum, zaten izleyici sizin bu yakınlığınızı seviyor, samimi olmanızı seviyor. (Yapımcı)
-Hocam bittiyse gidebilir miyiz? Malum bugün repo günümüz dinlenmek istiyoruz. (Akın)
-Gidebilirsiniz. Ha bu arada unutmadınız değil mi? 2 hafta sonra benim filmin galası var. (Yapımcı)
-Geliyoruz hocam, merak etmeyin. (Oya)
-Tamam o zaman ben sizi daha fazla tutmayayım. (Yapımcı)
-Teşekkürler hocam, görüşürüz. (Akın)
-Görüşürüz hocam. (Oya)
-Görüşürüz çocuklar. (Yapımcı)Oya ile birlikte çıktık ordan. Arabamıza bindik ve sürmeye başladım.
-Oya ilk önce AVM'ye bi uğrayalım. Gala için yaptırdığım takımı alıcam. (Akın)
-Yok ben gelmeyeyim, işim var. Beni eve bırakır mısın? (Oya)
-Hayırdır? Ne işin var? (Akın)
-Allah allah her şeyi sana söylemek zorunda mıyım? Belki özel bir şey. (Oya)
-Özel mi? Aramızda özel mi var Oya? Kaç yıldır tanıyoruz birbirimizi, her şeyi bana anlatırsın. (Akın)
-Bu sefer anlatamam. (Oya)
-İyi bakalım, öyle olsun Oya hanım. (Akın)Oya'yı evine bırakıp AVM'ye geçtim. Hemen takımı diktirdiğim mağazaya gittim ve takımın gelmesini bekledim.
-Akın bey biraz gecikme oldu, takımınız yarım saat sonra gelecek. (Mağaza çalışanı)
-Tamam o zaman, ben buralardayım. Gelince ararsanız sevinirim. (Akın)
-Tabikide. (Mağaza çalışanı)Mağazanın dışına çıkıp yürümeye başladım. Düşündüm de benim hayatım hiç de güzel bir hayat değildi, evim var, arabam var, param da var ama bir şey eksik. Çevremdeki insanlarda benim sert ve fazla ciddi olduğumu düşünüyor Oya hariç. Oya zaten her şeyimi bilirdi, ondan bir şey saklamam imkansız gibi bir şey. Benim geçmişimi de sadece o bilir. Ona çok güveniyordum, şu ana kadar hiç bir sırrımı hiç kimseye söylememişti. Herkes sevgili olduğumuzu düşünüyor ama sevgili değiliz. Aksine çok iyi birer dostuz, arkadaştan da öteyiz biz. Hep beni uyarır aşk konusunda. Aşık olma der durur. Sanki ben bilmiyorum. Aşık olamam zaten.
Bir kadın giyim mağazasının önünde durdum. Vitrinleri şeffaf olduğu için içerisi gözüküyordu. Bir kadın aynanın önünde duruyordu, üstünde çok hoş ve zarif bir elbise vardı. Bu kadını bir yerden tanıyordum sanki🧐.
2,3 dakika düşündükten sonra hatırladım kim olduğunu. Oyuncu olan Ebru Şahindi. Çok hoş bir kadındı gerçekten. Çok güzel buluyordum bu kadını, gerçekte görünce daha güzel olduğunu anladım. Ben ve Oya gibi oda bir ara magazinlere çıkıyordu partneriyle aşk yaşıyor diye. Bunları boşverip yürümeye devam ettim. Yemek katına gidip yemek yemeye karar verdim. Uzun zamandır fast food yemiyordum. Kendime hamburger alıp oturdum. 20 dk sonra bir kadın yanıma geldi, "Ebru Şahin" ismi de alengirli falan, ünlü olduğu belli oluyordu.-Buraya oturabilir miyim, hiç yer kalmamışta. (Ebru)
-Buyrun oturun. Ben birazdan kalkıcam zaten. (Akın)
-Teşekkürler. (Ebru)
-Ben seni tanıyorum. (Akın)
-Tanıyor musun? Nasıl yani? (Ebru)
-Senin adın Ebru değil mi? Yani Ebru Şahin. (Akın)
-Evet, sen de Akın olmalısın. Yani Akın Akınözü. İlk başta seni hatırladım ama böyle birden dalmak istemedim😅. (Ebru)
-İyi, ben kalkıyorum. Görüşürüz. (Akın)
-Görüşürüz. (Ebru)Yemek katından inip takımımı alacağım mağazaya doğru gittim.
Ebru'dan
Bu nasıl bir kalkıştır ya. İnsan bir afiyet olsun der, ne bileyim tanıştığımıza memnun oldum der. Ne kadar sert bir adam. Bende kendisini samimi zannederdim. Ah ah erkekler işte!
Canlarım🤩 İlk bölüm yanında! O kadar heyecanlıyım ki, yorumlarınızı çok merak ediyorum. Vote'larınızı da eksik etmeyin olur mu🥺? Sizce iki hafta sonra ne olacak?
15 vote
20 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)
FanfictionAkın ve Ebru'nun çok farklı hayatları birden kesişir. İkisi de hayatlarında çok şey yaşamış insanlar... Peki aşk her şeyi affeder mi? Ya da kabuk tutmamış yaraları iyileştirir mi? (Gerçek kişilerle alakası yoktur)