5#Gala gecesi

438 34 31
                                    


Galadan 3 gün önce

Ebru'dan

-Bize bakıyor. (Akın)
-Kim? (Ebru)
-Seninki yani partnerin. (Akın)
-Şüphe içinde bakıyor. Bir şey yapmamız lazım yoksa her şeyi anlayacak. (Ebru)
-Ne yapacaz? (Akın)
-Aklıma bir şey geldi, hemen beni öp. (Ebru)
-Ne? Öyle bir şey yapamam. (Akın)
-Akın hadi, geliyor bak. (Ebru)
-Yapamam Ebru. (Akın)
-Sen yapamıyorsan ben yaparım. (Ebru)

Tansu yanımıza yaklaşıyordu ki Akını dudağından hızlıca öptüm. Bir kaç saniye sonra geri çekildim. Tansu'ya onu yeni görüyormuşum gibi baktım.

-Aa Tansu sen burda mıydın? (Ebru)
-Evet burdaydım. Akın bey sonunda görebildik sizi. (Tansu)
-Ha evet, sevgilimin setini göreyim dedim. Hem arkadaşlarıyla da tanışırım diye düşündüm. (Akın)
-İyi yapmışsın. Şu an set arasındayız istersen bir çay içelim. (Tansu)
-Olmaz. Akın'ın seti var, sete gidecek birazdan. (Ebru)
-Canım unuttun mu? Bugün repo günüm. (Akın)
-Hım unutmuşum😑. (Ebru)
-E biz arkadaşınla bir çay içelim o zaman. (Akın)
-İyi için. (Ebru)
-Sen Ebru'nun karavanına geç zaten bizim karavanlar birleşik. Ben hemen çayları kapıp geliyorum. (Tansu)
-Bekliyorum. (Akın)

Tansu yanımızdan uzaklaşınca karavana geçtim, Akın'da arkamdan girdi.

-Ebru beni neden öptün? (Akın)
-Sana beni öp dedim, yapmadın. Maalesef ben öpmek zorunda kaldık. (Ebru)
-Neyse, bu olayı unutalım. Ben buraya sana bir şey söylemek için geldim. (Akın)
-Bencede unutalım. Ne söylemek için geldin? (Ebru)
-3 gün sonra gala var. Bizim dizinin yapımcısının filmi. Sende benimle gel. Hem Tansu'da oynuyor illaha davet edilmişsindir. (Akın)
-Evet davet edildim. Gideriz beraber. (Ebru)
-Ben geldim gençler. (Tansu)
-Gel, gel. (Ebru)

Akın unutmamı söylemişti ama benim aklım hala o öpücükteydi. Unutmamda kolay olmayacaktı belliki. Tansu ve Akın beraber çay içmeye başladı. Resmen sahte sevgilim ve partnerim birlikte çay içiyordu. Böyle bir şey görülmüş müydü acaba bu dünyada? 10 dk havadan sudan konuştular. Bizim set vaktimiz geldiği için gitmek zorunda kaldık.

-Bizim set zamanı geldi. Tanıştığımıza memnun oldum Akın. (Tansu)
-Bende memnun oldum. Siz setinize gidin, nasıl olsa yine konuşuruz. (Akın)
-Tamam, Ebru ben gidiyorum sen gelirsin. (Tansu)
-Tamam. (Ebru)

Tansu karavandan çıktı.

-Ebru sen hala kıpkırmızısın, çok fazla taktın bu öpücük meselesini sanki. Ben unuttum bile. (Akın)
-Yok ondan değil. Benim aklıma bir şey geldi de. (Ebru)
-Ne geldi aklına? (Akın)
-Eski sevgilim hakkında bir şey hatırladım. (Ebru)
-Onu düşündüğüne göre hala ona aşıksın. (Akın)
-Bu soruya cevap vermek zorunda değilim. Ben sete gidecem, gitmeden önce seni geçireyim. (Ebru)
-Yok ben kendim giderim. Teşekkürler. (Akın)

Akın'dan

Karavandan çıktım ve setten gittim. Arabama bindim. Her ne kadar unutmasını istediğimi söylesem bile bunu unutamamıştım. Anahtarımı sokacaktım ki telefonum çaldı. Oya arıyordu.

                        Telefon konuşması

-Alo Oya. Ne oldu? (Akın)
-Sana çok önemli bir şey söylemem lazım. (Oya)
-Söyle. (Akın)
-Telefonda olmaz, benim evime gel. (Oya)
-Tamam geliyorum. (Akın)

Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin