4#Değişim

394 31 21
                                    


Ebru'dan

Akın'ın dediği şeyle şok olmuştum.

-Ne? (Ebru)
-Sevgili olalım ama yalandan. (Akın)
-Yalandan mı? Nasıl olacak o iş? (Ebru)
-Bak bu diğer haberler gibi değil. İkimizde ratingleri yüksek olan dizilerde oynuyoruz, uzun süre haberimizi yaparlar. Biz onlara sevgili olduğumuzu söyleyelim bir kaç hafta sonra ayrıldığımızı söyleriz. Hemen susarlar. (Akın)
-Nerden biliyorsun susacaklarını? (Ebru)
-Arkadaşlarımdan biliyorum, tıpa tıp aynılarını yaşadılar. (Akın)
-Bilemiyorum. Çok ciddi bir şey bu. (Ebru)
-Numaradan zaten, gerçek sevgililer ne yapıyorsa bizde onu yapıcaz. (Akın)
-Gerçekten işe yarayacaksa varım, emin miyiz işe yarayacağından? (Ebru)
-Kesin işe yarayacak, bana güven. Seni zor duruma sokacak bir şey yapmam. (Akın)
-Tamam o zaman. (Ebru)
-Bana güvendiğin için teşekkürler, merak etme her şey daha iyi olacak. (Akın)
-Nereden başlıyoruz? (Ebru)
-Burdan başlıyoruz, magazinciler burda. (Akın)
-Allahım ben ne yaptım da bunlar başıma geldi? (Ebru)
-Biz restorandan çıkınca onlar girişe gelecekler, birlikte olup olmadığımızı soracaklar. Biz birlikte olduğumuzu söyleyecez. (Akın)
-Hadi bakalım, çıkalım. (Ebru)

Restorandan çıktık, tam Akın'ın tahmin ettiği gibi magazinciler başımıza toplandı.

-Akın bey Ebru hanım birlikte misiniz? (Magazinci)
-Arkadaşlar üstümüze gelmezseniz açıklama yapıcaz. (Akın)
-Buyrun Akın bey. (Magazinci)
-Evet arkadaşlar bir süredir birlikteyiz ve çok mutluyuz. (Akın)
-Tebrikler. (Magazinciler)
-Teşekkürler arkadaşlar, Akıncım hadi biz gidelim artık. (Ebru)

Magazincilerin yanından ayrılıp ikimizde arabalarımıza geçtik. Buraya gelirken aklımdan bile geçmemişti böyle şeyler yaşayacağım. Bu akşam herkes bu haberi konuşacaktı adım kadar emindim. Geri dönüşü olmayan bir yola girmiştik artık ve bu doğru yol muydu hiç bilmiyordum.

Evime doğru sürmeye başladım. Vardığımda direkt Tansu beni aradı. Haberler ışık hızında yayılmıştı.

Telefon konuşması

-Ebru ne oluyor? Şu magazinde çıkan haberler ne? (Tansu)
-Doğru o haberler. (Ebru)
-O adamla sevgilisin yani. (Tansu)
-Evet. Benim sevgilim olamaz mı? (Ebru)
-Olabilir ama o adam yani daha bir hafta önce bana adamın magazine falan çıktığını söylüyordun. (Tansu)
-Tanıştık ve birbirimizi sevdik Tansu, bence bunda bir şey yok. Başka bir şey söylemeyeceksen ben kapatıyorum. (Ebru)
-Bir d... (Tansu)

Telefon konuşması bitti

Yüzüne kapattım çünkü biraz daha konuşsaydım yalan söylediğim belli olacaktı. Tansu'ya yalan söylemek benim için bir ilk olacaktı. Ben ona söylemesem o bir gün anlayacak ama onu biliyorum. Bunları boş verip yatağıma girdim ve yorganı kafama kadar çektim.

Akın'dan

Çok büyük bir işe kalkışmıştık. Bunu yürütmemiz çok zor olacaktı farkındaydım. Evime geldiğimde tam da tahmin ettiğim gibi Oya gelmişti. Anahtarı vardı o yüzden evin içine girebiliyordu. Adımımı atar atmaz bana sorular sormaya başladı.

-Ne oluyor Akın? Bu haberler ne? (Oya)
-Sevgilim var artık. (Akın)
-İnanmıyorum. (Oya)
-Aşık olmuş olamaz mıyım? (Akın)
-Sen benimle dalga mı geçiyorsun? Seni tanıyorum. Herkesi kandırabilirsin ama beni kandıramazsın. (Oya)
-İyi tamam ya, senin inanmayacağını biliyordum zaten. Sahte bir ilişki, bu sabah magazinde haberlerimiz çıktı. Bir kaç hafta sevgili taklidi yapıp sonrasında ayrıldığımızı söyleyecez. Böylece her şey çözülmüş olacak. (Akın)
-Biliyordum işte. Gerçekten böyle çözüleceğini mi zannediyorsun peki? (Oya)
-Evet. Böyle çözülecek. (Akın)
-Akın sana bir şey söyleyeyim mi? (Oya)
-Söyle. (Akın)
-Sen bu kıza aşık olacaksın. Ben gördüm, senin gözlerini gördüm. Sen çarptığın birisine iyilik yapmazsın Akın, bütün gece hiç uyumadan birisinin yanında kalmazsın. O gün sete geldiğinde ilk defa doğru dürüst güldüğünü gördüm. Bu belki iyi bir şey olabilir ama bir zamandan sonra seni çok üzer. Kendini çok fazla kaptırma. (Oya)
-Aşık olucam öyle mi? Şaka yapıyorsun herhalde. (Akın)
-Bu kız farklı, seni değiştirecek. (Oya)
-Beni kimse değiştiremez! Aşık falan olmayacam o kıza! (Akın)
-Görecez Akın. (Oya)

Canlarım selam, yeni bölüm geldi. Bu bölüm geçiş bölümü arkadaşlar o yüzden bu kadar kısa. Hadi bakalım güzel yorumlarınızı ve votelarınızı bekliyorum🤩❤️

15 vote
15 yorum

Son bir defa - AkRu (DURDURULDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin