RY

242 32 4
                                    

öncelikle hepinizden özür dilerim baya uzun zaman oldu ailevi sorunlar ve kendi sağlık sorunlarımdan dolayı kendimi veremedim biraz kafa dinlemem gerekiyordu çok bekletmemem gerekirdi ama anlayışlı olacağınızı düşünüyorum.

Yeji kamp malzemelerinin çoğunu ayarladı ve Ryujin içinde gerekli olan malzemeler için yardımcı olurken sesini düzenledi ve hızlı bir şekilde anlatmaya başladı. "Kızları çok seveceksin Lia'nın sesi çok güzeldir kamp yaptığımız gecelerde gitarı ve yumuşak sesiyle şarkı söyler, Yuna en küçüğümüz hem hiperaktif hemde şaka yapmaya bayılır kamptayken bizi korkuttuğu oluyor ve birde Chaeryoung biraz çekingen olanımız Lia ile beraber şarkı söylüyor ve dansta oldukça ileri düzey kamp yaptığımız zamanlarda korku hikayeleri anlatmaya bayılır gerçekten hemen uyum sağlarsın." Ryujin biraz düşündü yeni insanlarla tanışmak onun için iyi olacaktı yeni bir adım yeni deneyimleme ama içten içe kendini sevdirip sevdiremeyeceğini düşünüyordu. Yeji kızın endişesini anladı yanına sokulup saçlarını sevdi." Yapma Ryu seninle anlaşmamaları için hiçbir sebep yok akışına bırak kendini rahatsız hissettiğin an yanlarından ayrılabiliriz. " Ryujin daha rahat hissettiğini düşündü yanında Yeji olduğu için onu bu kadar iyi anladığı için minnettardı. Yeji'nin ellerini tuttu gözlerine baktı,  "Ben çok şanslıyım biliyor musun sana sahip olduğum için." Yeji gülümsedi ve kızın yanağını öptü. "Gidelim öyleyse." Eşyalarını toplayıp olabildiğince sessiz bir şekilde evden çıktılar. İleride duran Yeji'nin arabasına bindiler yol boyunca Yeji şarkı söyledi Ryu ona eşlik etti. Ryujin halinden o kadar memnundu ki gecenin yeni başlamış olmasına rağmen hiç bitmemesini umdu. Kamp alanına geldiklerinde kızların çoktan geldiğini çadırlarını kurmuş olduğunu gördüler. Yeji arabayı parkedip eşyalarla kızlara yanaştı arkasından adımlayarak gelen Ryujin tamamen saklanıyor gibiydi. Lia Ryujin'in arkasından gelip kızın koluna girdi. "Merhaba ben Yuna demek Yeji'nin kalbini ele geçiren kız sensin."  Kızı öne çekiştirip diğerlerinin yanına getirdi eliyle göstererek "Lia ve Chae..." Yeji'nin sesi böldü kızın elini tuttu. "Ryujin biraz çekiniyor yavaş alalım olur mu? Masayı kurun bizde çadırımızı kurup gelelim." kızı elinden çekiştirip çadırı kuracakları yere getirdi. "Çadır kurmayı biliyor musun?" Ryujin başını hayır anlamında salladı. Yeji eline aldığı malzemeleri kızın arkasına geçip ellerini tutarak nasıl yapmasını gerektiğini göstererek çadırı kurdu. Nihayet çadır bittiğinde kızın burnunu öptü. "Çok iyiydin." Ryujin gülümsedi. Yeji gülümsedi ve konuştu "Bu ilk seferin olduğu için beraber kalacağız korkarsan falan sarıl diye." Ryujin sorgular şekilde baktığında Yeji tekrar konuştu. "Sadece dalga geçiyorum kızlara yardıma gidelim hadi." Beraber kızların yanına geldiler her zaman ki gibi Lia şarkısını söyledi, Chae hikayeler anlattı, Yuna sağdan soldan çıkarak korkutma peşindeydi Ryujin kısa sürede ortama alışmış konuşmalara katılmış hatta Lia ile düet yapmıştı onun bu hallerini gören Yeji mutluydu. Yemekler yendi, sohbetler edildi gecenin epey geç saatinde herkes çadırlarına çekildi. Yeji kızıj üstünü güzelce örttü ona sarıldı elini suratına koydu. "Nasıl geçti?" Ryujin gülümsedi "Çok yorulmuş olmama rağmen buna değdi bana bunu yaşattığın için minnettarım." Yeji saçlarını okşayıp yüzüne doğru yanaştı kızın dudaklarını öptü, Ryujin bunu bekliyor gibi kızın üstüne çıkıp öpmeye devam etti Yeji kızın üzerini çıkarıp ellerini kızın vücudunda gezdirdi kendi üzerini çıkarmak için doğrulduğunda dışarıdan ses duydular, sesler gittikçe yükseldiğinde Yeji seslendi "Bizi rahat bırak Yuna." Dışarıdan gelen gülme seslerinin ardından Yuna'nın yüksek sesi duyuldu "Ryu ve Yeji çadırda işi pişiriyor." Ardından yükselen gülme sesleri ile Ryu ve Yeji eski pozisyonlarını aldı. Ryujin kıza döndü "Sanırım bunu hiç yapamayacağız." Yeji gülümseyerek cevap verdi "Burada olmasa bile odanda yanındayım" çenesini öpüp kızın başını göğsüne yasladı. "Şimdi uyumalıyız sabah erken kalkacağız."

radioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin