RY Final'

288 30 11
                                    

Yeji radyoda ki hazırlıklarını yaptı yerine oturup kulaklığını taktı, Ryujin hemen yanında ki sandalyede oturuyordu. Yeji her zaman ki sıralaması ile devam ediyordu saniyeler içinde şarkıyı durdurdu eline gitarını aldı Ryujin'e bakarak kendi yazdığı şarkısını söylemeye başladı, gözlerinin içine bakıyordu ve heyecanlıydı. Yanına yaklaşıp şarkıyı durdurdu ellerini tuttu cebinde ki yüzüğü çıkardı ve gülümsedi. Ryujin çok şaşkındı öylece duruyordu. Yeji sessizliği bozdu. "Klasik teklifler gibi olsun istemiyorum, şarkılarımı seviyorsun her şarkı söylememi istediğinde kabul edeceğim sende bu yüzüğü kabuk eder misin?" Ryujin'in gözleri doldu kabul ettiğini belli eder şekilde başını salladı. Yeji yüzüğü takıp kıza sarıldı o sırada kapı açıldı ve içeriye kızlar geldi hepsi çoşkuyla Yeji ve Ryujin'i kutluyordu. Yeji kızları oturtup sakinleştirdi ve yeniden radyoya döndü. "Az önce olanları duydunuz Ryujin teklifimi kabul etti. Her zaman aşkınızın peşinden koşun bu kişi fan toplantısında sizi göremediği için suratını asmış şekilde bile karşınıza çıkabilir. Ryujin her zaman doğru kişiydi tüm zorluklara rağmen asla birbirimizi bırakmadık. Evdeki baskıdan bana sığındı, ailemin yerine onu koydum birbirimizi hep tamamladık. Hatta herşey güzel gidiyor derken annesine yakalanmıştık camları kapatıp engel olmaya çalışmıştı aylarca birbirimizi göremedik ama kolay olacağını kimse söylememişti. Sonrasında ne oldu biliyor musunuz Ryujin evden kaçıp bana geldi ama bu seferde ailesi polisle gelip geri götürdü. Evde ki hizmetçileri işimize ayak uydurmuş bir birimize o ablayla beraber mektup yollamaya başladık tam olarak eski zaman aşkları gibiydi." gülümseyerek Ryujin'e döndüğü sırada Yeji kızın kucağına oturup konuşmaya katıldı." Yeji neler yaptı biliyor musunuz evimin önüne gelip aileme bağırdı çağırdı her seferinde gönderilmesine rağmen geri geldi bazı akşamlar gitarı ile şarkı söylediği oldu. Dört sene boyunca beni bekledi tekrar kaçmaktan korktuğum için dört senemiz gitti. İki senedir beraberiz ve çok mutluyuz." Yeji'ye sarıldı. Yeji bu sefer konuya girdi. "Ryujin yakında kitap yazımını tamamladı yakında piyasaya sürülecek içinde ki bir kaç cümle bana ait. Benimde buradaki son günüm büyük bir şirketten teklif aldım müzikle ilgili büyük projelerim var ama en güzel şarkılarım hep Ryujin'e ait olacak. Süremiz doluyormuş ne kadar çabuk geçti değil mi? Sırada ki şarkımızı ben seslendirdim umarım beğenirsiniz, kalpleri dolu olan herkese armağan ediyorum. Aşkla kalın, şarkılarda buluşalım."

radioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin