RY

328 40 4
                                    

"Ben Yeji."

Ryujin elini uzattı kızın elini sıkıca tuttu ve kendini tanıttı. "Ben Ryujin." kısılan gözleri ile gülümsedi ama karşısında ki kız tuhaf bir şekilde bakıyordu, Ryujin ne olduğunu sorar şekilde kafasını salladı ve Yeji anında yanıtladı; "Seni şaşkın memnun olduğunu söylemedin ve herneyse senin radyoda ki kızı tanıyorum yani onun arkadaşı olduğumu söyleyebilirim ona iletmemi istediğin herhangi bir şey varsa iletirim hem sana biraz çarpmış olabileceğim için ödeşmiş oluruz hm?" Ryujin şaşkın ifadesi ile dinleyip heyecanlandığı için anında teklifi reddetti. "Şey ne söyleyebilirim bilmiyorum sadece dinlemeyi seviyorum özellikle kendi yazdığı şarkılarını ama teşekkür ederim." Yeji'nin hayırı kabul etmiyordu tekrar düşündü ve yeni bir teklif sundu. "Öyleyse yarın akşam seni kahve içmeye çıkarıyorum ve itiraz etmek yok ayrıca söylemek istediğin şeyleri bana değilde mektup şeklinde yazabilirsin kendisi okumuş olur bunu düşüneceğine söz ver." gözlerini kısarak baktı. Ryujin sadece arabadan inmek istiyordu ve acele bir şekilde kahve teklifini kabul edip iyi geceler bile demeden arabadan inip koşmaya başladı. Yeji kısa saçlı kızın arkasından bakıp gülümsedi ve arabasını çalıştırıp ilerledi.
Ryujin eve geldiğinde kendini yatağına bırakıp derin bir nefes aldı heyecanlıydı titriyordu olayları sonradan düşündüğünde tekrar gizli bir şekilde evden kahve içmek için kaçacağı aklına geldi kendini üzgün hissetti ailesi bunu bilse ne kadar kızabilirdi emin değildi. Düşüncelerini kenara bırakıp tekrar kızı düşünmeye başladı acaba giderken mektup yazmalı mıydı ne yazabilirdi ki... Yeni tanıdığı bir kızla kahve içmeyi kabul etmeşti içten içe bir mutluluk yaşıyordu küçük kaçamaklar sayesinde kendini daha mutlu hissediyordu. Ryujin mutlu düşünceler arasında tekrar radyoda ki kızı aklına getirdi onun sesini bazen duyduğu gülüşünü kısa süre sonra uyuya kalmıştı.

radioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin