RY

232 28 11
                                    

Gün ağarmaya başlamış kuş cıvıltıları ortaya çıkmaya başlamıştı gecenin serinliği hala ortadayken hafif hafif esen rüzgar yaprakların arasında dans ediyordu. Diğer kızlar çoktan kalkmış kahvaltıyı hazırlarken Ryu ve Yeji hala uyuyordu. Yuna kızları uyandırmak istediği için çadıra yaklaşıp seslenirken Lia onu durdurdu. "Bırak kendileri kalksın." Çoktan Yuna'nın sesine uyanmış olan Ryu kollarında uyuyan güzel kızı inceledi ve saçlarına öpücük kondurdu kollarında ki kız uyandı ve gülümsedi "Günaydın."
  İkili çadırdan çıktığında masa çoktan hazırdı herkes oturup yemeye başladığında Yuna konuştu. "Yine uçurumdan atlayacağız değil mi?" Herkes ona doğru döndü. Yeji başıyla onaylamadığını belli etti. Kızlar Ryujin'e döndüğünde Yeji'yi ikna etmesi gerektiğini anlamıştı. Yeji 'ye bakış bakışlar attığında Yeji çoktan olayı anlamıştı.  "Tamam ama çabuk olup eve gitmemiz gerekiyor." Kızlar gülmeye başladı ve Chae Ryujin'e döndü. "Seni hiç ikiletmiyor." Kızlar yeniden gülmeye başladı. Herkes doyduktan sonra yediklerini toplayıp uçurumun kenarına geldiler kıyafetlerini çıkarıp kenara yaklaştılar önce Yuna koşarak atladı Lia ve Chae beraber atlamayı tercih etti. Yeji arkasında ki kıza baktı "Elimi tutmak ister misin?" dedi. Ryujin kafasını evet anlamında salladı elini uzattı . Yeji kızın elini tuttu kendilerini aşağıya bıraktı Ryujin çok korkuyordu ama belli etmiyordu.
Çok yüksek değildi ama yinede korkuyordu... Serin sularda birbirleriyle eğlendikten sonra çıkmaya karar verdiler kurulanıp giyindiler...
  Yuna Ryujin'e sarıldı "Seninle tanışmak güzeldi lütfen kendine iyi bak olur mu?" ayrılıp gülümsedi. Ryujin çok iyi hissediyordu bu duyguları ilk defa yaşıyordu. Herkes ile sarılıp ayrıldı ve gülümsedi "Tekrarlamalıyız bunu olur mu?" Kızlar kıkırdayıp kabul ettiler. Arabaya bindiklerinde Yeji'ye baktılar  "Bensiz devam ediyorsunuz biraz daha zaman geçirmek istiyorum." Ryujin'in elini tuttu ve eve doğru yöneldiler. Eve girdiklerinde eşyaları bir köşeye bırakıp yatağa uzandılar sıkıca sarıldılar Yeji kızın dudaklarına uzandı ve öpüşmeye başladılar tam karşılarında olan kapı birden açıldı. 
" Ryujin? "
" Anne? "

radioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin