Ryujin gözlerini belli belirsiz aralamaya çalıştı ama uykusu daha ağır bastı. Eğer şuan neler olduğunu biliyor olsaydı asla uykusuna yenik düşmezdi. Yeji onun yanına yatmış, kafasını boynuna gömmüş , sıkıca sarılmış, kısık sesiyle şarkı söylüyordu. Minik ellerini Ryujin'in eliyle birleştirmiş parmakları ile oynuyordu. Kafasını kaldırıp burnunun ucuna minik bir buse kondurdu kafasını bir kaç santim geri çekip sıratını incelemeye başladı, parmaklarını suratında gezinirken buldu önce alnından çenesine ardından saçlarına daldırdı. Uyurken ne kadar güzel göründüğünü düşündü ayrıca kokusunun hoş olduğunu. Yeji derin bir nefes aldı konuşmak istiyordu ama ağzından kelimeler çıkmıyordu. Her şeyin daha kolay olmasını dilerdi. Ryujin kızlara karşı birşey hissediyor muydu bilmiyordu ce belirsizlik içinde kalmaktan nefret etmişti.
Sabahın ılk ışıkları ve ilk alarmı ile uyanan Ryujin elini yüzünü yıkamak için girdiği lavaboda gece gördüğü rüyayı düşünüyordu. Aynada kendine bakarak sırıttı rüyasına girecek kadar özlemiş miydi Yeji'yi. Kendisi kızlara karşı ilgisi olmadığını düşünüyordu ama radyoda ki kız için bile uzun süre aşk acısı gibi bir şey çekmişti. Lavabodan çıktı aynanın karşısına geçip üzerini giyinmeye saçlarını düzelmeye başladı. Tam odadan çıkacaktı ki masanın üzerinde duran mektubu yere düşürdü. Mektubu görmeden yanından geçti gitti. Aklı hala gördüğü rüyadaydı ne kadar gerçekçiydi. Her zaman olduğunu gibi yoğun geçen bir günün ardından odasında kulaklığını taktı ve kızını dinlemeye başladı. Yeji konuşmaya başladı "Dün gece bir arkadaşımın yanında saatlerce uyudum o uyuyordu bende onu izledim." konuşmanın devamını duyamadı kendi gördüğü rüya aklına geldi ve suratı düştü. "Hadi ama ben sadece rüyamda görürken o başkaları ile uyuyor öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio
FanfictionRyujin elinde kulaklığı ile ağacın altında güneşin batışını izlerken kime ait olduğunu bilmediği kızın sesini aylardır yaptığı gibi dinliyordu.