Sabah ilk uyanan kişi Ryujin'di gözlerini açar açmaz yanında Yeji'yi aradı. Sarı saçlarının aralarına attığı bir kaç renkle saçlarının çok güzel gözüktüğünü düşündü istemsizce ellerini saçlarında gezdirirken buldu daha sonra yanaklarını okşadı küçük bir öpücük kondurdu parmak uçlarının değdiği yere. Yeji'ye seslenmek üzereydi ki birden onun tarafından çekildi ve burun buruna geldiler. "Beni mi izliyordun sen?" Ryujin utandı ama belli etmek istemiyordu. "Uyurken o kadar güzel gözüküyorsun ki elimde değil ki elimde olsa bile izlemeyi tercih ederdim." Yeji bu kadar cesurca bir cevap beklemiyordu gülümsedi. "Öyleyse senden önce uyanıp seni izlediğimi bilmen gerek sanırım." İkisi de bu hallerine güldü. Ryujin ayağa kalktı ve kapıya yöneldi çalışanına seslenip kahvaltıyı odada yapmak istediğini söyledi kapıyı kapatıp geri dönmek üzereydi ki kalçasında hissettiği el ile irkildi. "Yanımda şort gitmeyi kesmelisin." ellerini Ryujin"in beline doladı. Ryujin bir cesaret ile konuşmaya başladı. "Yeji tam olarak ne hissettiğimi bilmiyorum bu durumlarda ne yapılır onuda bilmiyorum." Yeji'ye döndü ve elini tutup kalbine götürdü. "Senin yanında hızlanıyor ve sürekli seni görmek istiyor." Yeji duygularının karşılıklı olduğunu duyduğu için memnundu Ryujin'i dudakları ile susturup gülümsedi. "Aynı hisleri taşıyor olmamız ne hoş bebeğim." Ikili kapının tıklatılması ile sıçradı Ryujin kendini toparlayıp kapıdan kahvaltısını aldı ve masaya bıraktı. Beraber kahvaltı yapıp yatakta uzamaya başladılar. "Ryu akşam seni benim tayfa ile tanıştırmama ne dersin? Hem çok güzel bir toplanma alanımız var gece çadırda kalabiliriz?" Ryujin bu teklifi çok sevmişti ama yakında annesine yakalanacak gibi hissediyordu. Yeji kızın düşünceli olduğunu farketti. "İstersen geç saatte çıkarız sabah erkenden döneriz ya da istersen bu gecede sende kalabilirim. " Ryujin çok çıkmak istiyordu ve yakalanacak olursa bile buna değeceğini düşündü sonuçta bu ilk randevuları bile sayılırdı. "Gidelim Yeji." Yeji çok sevinerek hemen kızlara haber verdi. Gece onlar için çok güzel ve özel olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio
FanfictionRyujin elinde kulaklığı ile ağacın altında güneşin batışını izlerken kime ait olduğunu bilmediği kızın sesini aylardır yaptığı gibi dinliyordu.