Ryujin yine bir haftasonu akşam yemeği sonrası her zaman ki yerinde konumlanmış erken gelmesinden faydalanarak kitabını okumaya başlamıştı dakikalar sonra telefondan gelen bildirim radioyu açması gerektiğini hatırlattı eline aldığı telefonda ki alarm sesini kapatıp radio programını açtı kulaklığını taktı gözlerini kapatıp dinlemeye başladı. Radioda ki kız enerjik sesiyle programı başlatmış önce kısa bir konuşma yapıp ilk şarkısını çalmıştı bu şarkı biraz slow aşkı anlatan bir şarkıydı Ryujin şarkıyı dinlerken hayallere dalmış şarkının bittiğini radyoda ki kızın yeniden konuşmaya başlamasıyla anlamıştı. Kızın konuştuğu konular arkadaşlık üstüne oluyordu ve bu Ryujin'in deneyimlediği birşey değildi. Arkadaş olmanın nasıl bir his olduğunu merak etti. Hafif esintiler arasında gözlerini açıp etrafına bakındı radyoda ki kızı hayal edip onunla arkadaş olduğunu hayal etti. Bir şarkı süresi sonra kız tekrar konuşmaya başladı bu sefer bir kitaptan bahsetti ve Ryujin anında kitabın ismini not aldı. Kızın kapanış konuşmasını dinleyip buna üzülen Ryujin ayaklandı eşyalarını topladı ve evin yolunu tuttu. Yolda yavaş yavaş adımlarken herkesin suratına bakıp sesin sahibinin nasıl biri olduğunu tahmin etmece oynuyordu bunun başına olay çıkarabileceğini düşünüp bazen kafasını yere eğiyordu ama kısa süre içinde kendini tekrar insanlara bakarken buluyordu. Eve geldiğinde gizlice odasının camına tırmanıp sessizce içeriye girdi elindeki eşyaları yerlerine bırakıp üstünü değiştirdi ve saçını topladı aynanın karşısına geçip kendisini inceledi acaba o kız nasıl biriydi ve kendini güzel bulur muydu diye düşündü yatağına yönelip uzandı bu sefer kafasında kurgulamaya başladığı kızla hayali buluşmalar yaratıp hayal dünyasındayken uyuyakaldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio
FanfictionRyujin elinde kulaklığı ile ağacın altında güneşin batışını izlerken kime ait olduğunu bilmediği kızın sesini aylardır yaptığı gibi dinliyordu.