RY

286 30 10
                                    

Ryujin affallamıştı biraz geri çekildi şakınca bakmaya devam etmişti. Onu ilk kez avmde gördüğünde dinlemeye geldiğini söylemişti o gün söylememiş olmasını anlayabilirdi ama daha sonrasında bunu söylemek için çokça fırsatı vardı, neden bunu ondan saklamıştı ki? Ryujin kırgın hissediyordu.
"Lütfen gider misin yalnız kalmak istiyorum." Eliyle dışarıyı göstermişti. Yeji şaşırdı mutlu olacağını düşünmüştü. Daha önceden de söylemek istemişti ama tek sığınağı olan büyükannesini kaybetmiş kendisini toparlaması uzun sürmüş ayrıca kendi kendine yetebilmesi için radyo dışında iki part-time işe daha girmişti. Ryujin ile dışarı çıktığı gün büyükannesinin ölüm haberini alınca Ryujin'i bırakıp hastaneye gitmişti. Bu kadar geç toparlanacağını düşünmemişti. Ogün zaten bunu söyleyecekti. Yeji başını eğdi ve konuşmak için derin bir nefes aldı. "Ryujin ben bunu sana zaten dışarıya çıktığımız akşam söyleyecektim lütfen önce beni bir dinlesen? " Ryujin'in suratını incelemeye başladı ne tepki vereceğini anlamaya çalışıyordu. Ryujin bir kaç dakika cevap vermedi, Yeji odadan ayrılacak gibi olduğunda kendini kötü hissetti, ya tekrar aylarca göremeyecek olursa en azından onu dinleyebilirdi ve bir kaç dakika daha olsun onu görebilirdi. Yatağa oturdu onunda oturması için sandalyesini gösterdi. "Anlat en azından neden yok olduğunu bilmek istiyorum." Yeji en azından dinlediği için biraz daha mutlu olmuştu biraz daha o güzel gözlerini görebilecek ve o güzel kokusunu alabilecekti. Yeji kafasını eğdi ve konuşmaya başladı. "Ryujin seni dışarıya çağırdığım gün telefonum çalmıştı hatırlıyor musun işte o sırada ailemden geriye kalan tek kişiyi büyükannemi kaybettim, bunu bile atlatmak benim için zordu birde kendime yetebilmek için ayrı işlere girmem gerekiyordu ve ayrıca bunu bu kadar zor geçirdiğimi görmeni istemedim. Seni o gün dışarıya kşm olduğumu göstermek için çağırdım doğruya." Ryujin duydukları karşısında şok olmuştu ne diyebilirdi bilmiyordu kollarını uzatıp karşısında ki bedene güzelce sarıldı ve sırtını okşadı kendini yavaşça geri çekip gözlerini kapatıp Yeji'nin dudaklarına uzun bir öpücük(?) bıraktı. Gözlerini hala açmıyordu  çok utanıyordu. Ryujin geri çekildiği zaman Yeji'de Ryujin'in dudaklarını öpmeye başladı. Ryujin kısa süre sonra geri çekildi Yeji'yi tuttuğu gibi kendi yatağa yatarken Yeji'yi yanına çekti kolunu üste attı. Yeji yataktan kalmaya çalıştı ama Ryujin'i bırakası gelmiyordu. Madem böyle olacaktı oda kolunu üstüne attı elinin ulaştığı yerde ki saçlarını sevdi. Ryujin dakikalar sonra uykuya kaldı ve Yeji onu izlemeye başladı ve dudağına bir kaç öpücük bıraktı ve uyku öncesi bacağını kızın üzerine attı ve saçlarını severken uyuya kaldı.

radioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin