Özel Bölüm.

230 14 10
                                    

Özel istek olduğu için bu bölümü damlam için yazıyorum ayrıca biraz smut olmasını istedi rahatsız olurum diyorsanız okumadan geçebilirsiniz.

Ryujin sabah erkenden kalkmış kahvaltı hazırlamak için mutfağa inmişti. Yeji ile evliliklerinin üzerinden iki yıl kadar geçmiş hiç bir günü pişmanlık hissetmemişti. Kahvaltıyı hazırladı sırada arkasından sessizce yaklaşan Yeji kızın belini sıkıca sarmıştı başını omzuna yerleştirip nefes alış verişlerini kızın boynuna doğru veriyordu. Yeji'nin bu hareketlerini iki haftadır birbirlerine dokunmamış olmasına yordu Ryujin. Yeji ellerini kızın tişörtünün içine sokup göbeğini okşamaya başladı.
-Yeji rahat dururmusun kahvaltı hazırlamaya çalışıyorum.
Yeji hayır anlamında iniltiler çıkartıp konuştu.
-Bende kahvaltımı yemeye çalışıyorum güzelim.
Elleri hareketlenip yukarıya doğru çıktığında sütyen giymediğini bildiği için direk yerlerini almıştı. Yumuşak dokunuşlar arasında göğüs uçlarını parmaklarının arasına alıp ezmiş ardından okşamaya devam etmişti. Ryujin kaçamayacağını anlayıp ocağın altını kapatıp kendini Yeji'ye bıraktı. Yeji küçüğünü tezgaha oturttu ve dudaklarını birleştirdi küçük dil darbeleri ile kızın üst dudağını emmeye başladı ardından öpücükler bırakarak boynunda minik morluklar oluşacak şekilde boynuna öpücükler bıraktı. Ryujin kızın saçlarını okşayıp ellerini onun sırtında gezdirdi. Yeji kızın tişörtünü çıkardı ve göğüs uçlarını ısırıp emmeye başladı. Ryujin kafasını geriye doğru atıp anın tadını çıkardı. Yeji altında sadece kilodu olan kızın bacaklarını ayırdı sağ eli kızın göğsündeyken sol eli kızın bacağını okşuyordu. İç çamaşırının üstünden vajinasını yalıyordu. Sol eli iç çamaşırının içine girip vajinasındaki ıslaklıkta hareket etmeye başladı. Parmağını klitorisinde hareket ettirip yavaşca içine soktu kafasını kaldırıp Ryujin'e baktığında aldığı zevkten gözleri kapalı dudaklarını ısırdığını gördü. Yeji kendi üstünü çıkarıp kızı soğuk zemine yatırıp kendide yanına çıktı ve kızın bacaklarını ayırdı kendide çoktan ıslandığı için vajinalarını birleştirip sürtünmeye başladı. Bir kaç dakika sonra ikisi birden boşaldığında Yeji kendini Ryujin'in üstüne bıraktı küçük öpücükler devam ederken Yeji'den ses yükseldi.
-Duşa girelim mi?

AZICIK SMUT OLUCAKTI ÖYLE Mİ????
İLK DEFA BÖYLE BİR ŞEY YAZIYORUM OLMADIĞINA O KADAR EMİNİM Kİ...
TEKRAR ÇIKIP OKUYAMAM DA ÇÜNKÜ SABAH SABAH...
NEYSE UMARIM BEĞENİRSİNİZ NE DİYİM KDKGKDLFK
HADŞ ÖPTM BB...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

radioHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin