Ryujin kalkması gereken saatten erkenden kalkıp yatakta doğruldu sessizce gerinip yataktan kalktı camın onünde ki sandalyeye oturdu ve camdan dışarıyı izlemeye başladı, yolun sağında baba ve kız küçük su birikintisinde oynuyordu kız kısa botlarıyla suda atlayıp heyerini ıslatmıştı Ryujin düşündü bunu yapan kendisi olsaydı annesi onu cezalandırırdı kafasını çevirdi hemen arkalarında bir aile marketten dönüş yapıyordu ve yolun solunda bir anne çocuğuyla köpeğini gezdiriyordu. Ryujin kendi düşüncelerinde boğulmaya başladı her zaman normal bir ailesi olsun istemişti, hiç yaramazlık yapmamıştı ve merak ediyordu. Ayrıca küçük bir çocuk olduğu sıralarda bile oyunlar oynamamıştı ya da ailesinin elinden tutup yürüdüğü bir anısı yoktu, ailesiyle parka gitmişliği bile yoktu ayrıca ilk kez eve köpek almak istediğinde bunu üsteleyip durduğu için ailesi onu cezalandırmıştı. Düşüncelerinden kurtulup ayağa kalktı hala vakti varken radyoyu açtı, sesini dinlemeyi sevdiği kız sadece akşam olunca çıkış yapıyordu radyoyu odada bırakıp aşağıya inip kendisine bir kase gevrek ve süt koyup odasına çıktı açık olan radyoyu dinlemeye devam etti kızın bugün radyoda olmayacağı anonsunu duydu irkilirken dinlemeye devam etti, radyodaki kız bu akşam merkezde ki avmde yayın yapacaktı. Ryujin suratını asmaya başladı bugün kızı duyamayacaktı. Dersler boyunca suratını asmış hatta derslerini dinlememişti, odaklanamamıştı. Akşam yemeğinde ailesi sorular sorup neyi olduğunu anlamaya çalışsada cevap vermemiş bunun üzerine odasına yollanmıştı odasına çıkıp biraz düşündükten sonra evden kaçma kararı aldı hızla üstüne çeki düzen verip cama çıkıp yavaşça kendini aşağıya bıraktı aşağı indiğinde etrafına bakıp hızlıca koşmaya başladı yeterince uzaklaştığını düşünüp biraz soluklanıp avmye doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
radio
FanfictionRyujin elinde kulaklığı ile ağacın altında güneşin batışını izlerken kime ait olduğunu bilmediği kızın sesini aylardır yaptığı gibi dinliyordu.