*Dupa trei ani*
Maine e ziua mea de nastere .Ultimii 3 ani din viata mea au fost niste ani oribili dar si frumosi cu ajutorul lui Carly si surprizele ei.
Dar oribili din cauza lui Harry ,timp de trei ani ,nu i-am mai simtit acel miros de parfum barbatesc ,buzele lui mereu calde .
Imi e dor de el .
Ma trezesc fara niciun chef de vro petrecere sau un mare haos .Visez daor ca azi va fi o zi naspa .Ma ridic din pat ma imbrac dar nu inainte de a ma spala pe dinti .Mi-am ales un tricoul cu fete zambarete ,o pereche de pantaloni gri de casa si UGG-urile de casa iar parul intrun coc rebel .Ma machiez foarte distrec , adica un tus rimel si ma dau cu eos.
Cobor jos iar din sufragerie se aude o muzica intru in sufragerie si toti sar pe mine si imi ureaza toti la multi ani .Binenteles inafara de Harry .
-Hei ,multumesc dar nu am chef de petrecere s-au ceva de genul doar noi atat va rog?
-Da ,cum doresti!spun toti scotand telefoanele si anuland totul .
Harry trece pe langa mine soptinde-mi la ireche un la multi ani .
-Harry ...spun eu ducandu-ma dupa el .
-Ce doresti ?imi spune el cu nepasare.
-Nu putem fi macar prieteni ?
-Da cum doresti doar primesti ceea ce vrei mereu, nu?
-Nu spune asta .
-Nu ,m-am saturat ,timp de trei ani am suferit dupa tine iar tu ? Tu stateai bine mersi cu baieti, si Bri , dar mai ales cu Liam ,si jucati carti sau va duceati la plimbare ,pe tine te-a durut undeva de mine si de sentimentele noastre .tipa el la mine.
-Crezi ca eu nu m-am gandit la tine la noi ? Imi e dor de tine ,imi e dor de noi .tip si eu la el.Infiecare noapte ma culcam cu lacrimi la ochi dimineata ma trezeam cu dureri de cap.
-De ce nu ai spus nimic ?zice el .
-Mi-a fost frica sa nu fiu ranita sau chiar si mai rau iti aduci aminte bine intamplarile de acum 3 ani .
-Stiu dar hai sa lasam trecutul in spate .Ce zici sa o luam de la capat ?
Cuvintele spuse de el m.au amutit .
-Da !spun cu entuziasm si ii sar in brate .
-Harry și Bri s-au impacaaat .tipa Carly prin hol iar toti sareau pe noi si tipau .
Poate ca ultimi trei ani au fost cam oribili dar anul asta de ziua mea a fost cel mai tare an ,m-am impacat cu Harry si seara am avut o mica petrecere chiar daca nu aveam o dispozitie asa buna .Ok o "mica petrecere" e cam putin spus vecinii au chemat politia cand politia a sunat la usa pe geam a sarit Louis strigand ca el e superman ,iar Zayn incerca sa il nimereasca cu morcovi.
A fost o experienta de neuitat toata viata mea nu am sa uit asa ceva .
-------
Asta a fost sfarsitul povesti .JUR CA NU VROIAM SA O INCHEI AICI SI ASA DE PLICTISITOR ,JUUR.Sper sa ma credeti ,deci sa va explic.
Din pacate nu mai ascut One Direction si nu mai am inspiratie si nici nu mai intru pe wattpad . Chiar daca o faceam mai lunga finalul era tot acelasi si nu mai are rost sa scriu .Ati vazut ca aceste capitole sunt foarte scurte si plictisitoare .Imi pare rau . Sper sa ma intelegeti imi voi sterge contul peste o saptamana ca acest continut sa se vada .imi pare rau inca odata .Va pup si va multumesc pentru tot !
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Teen FictionO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!