Capitolul 17 - Un adevar si un accident

123 3 0
                                    

Harry imi ascunde ceva si nu imi place chiar deloc.Urasc ca o persoana draga sa ma minta ,oare s-a intamplat ceva cu sora lui sau cu mama lui sau ....oare ma in...

NU ,Nu ARE CUM!!! Harry nu mi-ar face asa ceva ,nu?

Cineva bate la usa ,iar eu bineinteles ca îi spun ...

-Intra.Era Carly.

-Hei Bria gandeam daca ai vrea sa vii cu mine si baieti in club?

-Nush ,Carly nu prea am chef nu ma simt prea bine.

-O te rog ..... Ce ai patit ?

-Amm...ctrd ca Harry imi ascunde ceva si nustiu ce .

-Nu cred ca iti ascunde nimic .zice ea si se scarpina la ceafa ...stai putin

-Stai ....ce ai facut mai devreme?

- Ce nu am facut nimic !?zice ea

-De ce transpiri ? Carly tu sti ceva ,si nu vrei sa imi zici te rog spune-mi.

- Imi pare rau dar nu stiu nimic si chiar daca aș ști nu trebuie eu sa-ti spun ci, Harry.Acum imbracte ca plecam peste doua ore.

-Oooook....spun eu lenesa si Carly iese din camera.

Carly's POV.

Daca afla ca eu stiu ce ii ascunde Harrya va omorâ .Nu voi uita acea azi niciodata

"Iesisem sa ma plimb prin parc ca sa ma mai linistes putin .Dupa o ora de plimbat am obosit si mam asezat pe o banca .Ma uitam prin jur cand am vazut un par blond si un cap cret sarutanduse.Mi se parea ca este Harry si Jessica ,asa ca m.am aproprit mai tare si fhiar erau ei.
-Ce crezi ca faci !? Strig eu la el ,iar Harry se intoarce speriat .
- Carly ?Lasama sa ti explic .spune el dar eu plec .
El ma prinde de brat si ma intreaba daca pot sa tin acest secret si eu i.am zis ca pot dar va plati cu aceasta chestie."

Briana 's POV

Stateam in fata dulapului gandinduma cu ce sa ma imbrac . Pana la urma urmei am alses o rochie mov scurt si mulata cu niste tocuri negre de 10 cm si plicul mov . M.am machiat natural adica cu un lipglos roz si un tus .M-am dat cu parfumul meu preferat care era si preferatul lui Harry .

Am coborat jos si Harry se uita la mine speriat .

-Hei,cand mergem?intreb eu si toti raspund in cor ca acum.

Toti aratau asa de bine dar mai ales Carly care era imbracata intra roche neagra si foarte foarte mulata si rochia mai avea si cam mult decolteu cu niste botine tot negre si plicul negru .Machiajul ei era discret .Un ruj rosu si un tus, parul il avea indreptat arata uimitor credetima.

# La club #

Clubul era plin de oameni fel de fel de ciudati si scarbosi il cautam pe Harry dar nu mai era disparuse .Pot sa ma distrez si fara el.

* Dupa 3 ore*

Eu deja ma plictisisem dansasem si am baut si ma doare capul .Este ora 3 dimineata si nu lam vazut pe Harry toata noaptea ,am decus sa il caut .

Merg pe un hol lung si acolo aud niste voci care isi spuneau anui altuia ca mai vor o tarie .Vocile imi erau ambele cunoscute ,ma apropii de acel colt ma intunecat si trag cu ochiul .

Simteam ca inuma imi statea in loc ,ca lumea mea se sfarsise .Harry statea cu acea persoana care nu stiu cum a ajuns aici....Jessica ...

-Harry...!?ies eu dupa colt si el sare din acea canapea veche ...ohhh ce bine ca e imbracat.Jessica statea acolo cu un zambet diavolesc si cu o fata ceva gen"Tot eu am gastigat...fraiero..."

-Bri ....te rog stai! Spune el dar eu plec ,plec din clubul ala blestemat .

-Bri ...ai grija .. .

O masina da peste mine ,ultimele cuvinte pe care leam Uzit erau ale lui Harry.

Harry's POV

-Bri, Bri, te rog , zi ceva, te rog .tip eu panicat cu lacrimi in ochi .Parca betia din mine se duce cu fiecare strop de sange care curge din capul Brianei . Te ro Briana ,zimi ceva, nu ma lasa

-Chiar daca mi.ai facut asta eu tot te iubesc. Spune ea si chiar izbugnesc  in plans.

-Iartama ,te rog sa ma ierti.

Dupa aceste cuvinte ea ....ea.....inchide ochisi ma lasa plangand acolo ,in mijlocul strazii.

----------

Heyooo,ce faceti guys? Sper sa va placa acest capitol si stiu e cam scurt si plictisitor dar stiti voi LIPSA DE IMAGINATIE .Si daca gasiti gresele de scriere va rog sa ma iertari ca acest capitol l.am facut pe telefon pe noul meu telefon asa e am telefon . Anaaaa cat am vorbit .Defapt daca stau si ma gandesc e cel amai lung capitol al meu wooow .Progrese progreseee .Noapte buna .

-Kisses ,Larisa

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum