Dupa ce am vorbit cu Bri,da acum ii spun Bri ,m-am dus sa ii anunt si pe ceilalti.
-Hei baieti,Carly.ii salut eu.
-Buna Harry,spun ei la unison.
-Ma gandeam ca mai tarziu sa mergem la cina si la o plimbare.spun eu sorbind din berea fara alcool a lui Louis.
-Amm,noi nu putem avem cea treaba,spune Niall.
-Serios!?spun eu catre ei
-SERIOS.strigau toti la mine
Super acum voi sta cu Bri ,singuri,cand i-am spus ca ''o plac''.Nu o plac asa tare defapt sun chiar confuz.
Carly's P.O.V.
-Hey de ce i-am zis lui Harry ca nu putem merge cu ei?intreb nestiind de ce i-am refuzat.
-Pentru ca Harry o uraste ,iar ea il place si asa ei vor petrece ceva timp in preuna si asa poate Harry o a cunoaste si nu o va mai uri.pentru mine tot nu e clar.
-Cea nu imi e clar .spun eu.Harry de ce o uraste?
-O uraste deoareceel vrea sa raman doar baieti in trupa adica noi si cu acest concurs el sa enervat si o uraste .ma lamureste Zayn frate ,e asa de simpatic.
Briana's P.O.V
Tocmai ce m-am imbracat si Harry intra pe usa .
-Si ce au spus?il intreb eu
-Nu in ,au treaba.spune el.Dar mai putem merge daca vrei.spune el jucanduse pe telefon.
-Sigur,mergem?
-Desigur.
*In parc*
-Hai sa ne asezam putin ca am obosit.
-Ok,mosule.spun eu si ne asezam pe o banca .
Dupa 5 minute de liniste el s-a gandit sa o sparga.
-Bri trebuie sa iti spun ceva.spune el si exspresia fetei lui se schimbasa in una trista.
-Te ascult.spun eu.
-Briana,(gata e de rau,mi-a spus Briana),eu nu te plac ,te cam displac ,sunt confuz ,dar stiu ca nu simt ce simti tu pentru mine.
-Mai mintit!?spun eu si ma ridic de pe banca iritata.
El doar se juca cu degetele.
-Te urasc Styles,ai auzit?TE URASC!tip eu in gura mare si nu am mai asteptat si am dat drumul lacrimilor.
-Bri te-...nu apuca sa termine propozitia ca il intrerup
-Bri imi spun doar prieteni tu nu mai poti sa imi rostesti numele niciodata.spun si fug spre hotel.
*in camela hotelului*
-Bri deschide! se ruga Harry de mine dar degeaba
-Pleaca.spun eu printre suspine.TE URASC!tip eu.
Harry's P.O.V
Cum am putut sa ii spun asa ceva?Ma urasc chiar si eu.
Bravo Styles te place o fata iar tu ii spui ca o placi apoi ca o urasti,ce logica de peste,nu?
Usa era incuiata asa ca mam dus in camera lui Louis,Niall si Liam.
-Hazz ce e cu fata asta?ma intreba Liam.
-I-am spus Brianei ca o plac apoi in parc am spus ca o urasc si acum e incuiata in camera.
-Esti prost.imi spun ei.
-Vai mati ajutat.spun eu sarcastic
-Harry nu trebuia sa-i spui ca o urasti ea chiar te place.imi Vorbeste Louis.
-STIU ,sunt un monstru!spun eu cu fata in palme.
-Gata am o idee....spune Niall,sper sa nu fie o idee de blond.
----------------------------
HEEEEY,OARE CE IDEEA VA AVEA NIALL?Lati auzit pe Harry sper sa nu fie o idee de blond.
Daca reti dedicati spunetim
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Novela JuvenilO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!