Ochii mei straluceau din cauza lacrimilor e care ii aveam in ochi.Era cel mai frumos lucru pe care l-am fi putut vedea. Era o bratara din aur impletica care aea intialele ''H&B'' care initialele noastre erau incrustate cu diamante iar la fiecare centimetru era o nta muzicala.
-Iti place?ma intraba el citinduise in ochii lui perfecti verzi speranta.
-E-e ....uimitor,e uimitor toate lucrurile astea ,iti multumesc pentru tot,te iubesc.ii spun dand frau lacrimilor de fericire.
-Si eu te iubesc ,mult.nici nu am crezut ca ma poate iubi cinea asa de mult uruletul,acum astea,am mai avut un iubit timp de 2 ani dar el isi batea mereu joc de trupa si ce e cel mai rau e ca m-a inselat ,inselat timp de 1 an ,toate noptile care ne spuneam unul altuia te iubesc au fost doar niste cuinte negandite,dar el e unic e unic si perfect.
Ne-am asezat amandoi pe patura moale si incepeam sa ne hranim reciproc,el hraninduma cu o capsuna eu cu struguri la fiecare mascatua pe care o luam harry chicotea .Dupa gustare ne-am asezat amandoi pe spate urmarind stele ,deoadata somnul ma fura si ma teleporta spre lumea viselor
***
M-am trezit in camera de hotel,cum am ajuns aici?In fine asta nu conteaza ,ceea ce conteaza e ca nu-l gasesc pe Harry .
-Harry.strig usor somnoroasa.Harry.strig mai tare dar tot nu imi raspunde.
Eu m-am ridicat in sezut si m-am uitat spre perna lui Harry iar pe ea era un biletel.
''Sper ca ti-a placut noaptea trecuta,eu m-am dus pana jos la piscina cu Louis ,Zayn ,Carly,Niall si Liam. Te asteptam,te iubesc.
p.s Carly si Zayn se saruta adica sunt inpreuna''
Ce!?
Iei doi nu sunt inpreuna ,cred nu stiu voi afla inca eram in sezut si mi-am intors capul spre noptiera sa ad daca e un pahar cu apa ,dar acolo era cutiua blo-marin catifelata.
Amintirile de seara trecuta mi-au navalit in cap ,acel peisaj ,acea cutie acea bratara.
M-am dus catre baie pentru a imi face rutina diminetii.
Dupa ce m-am spalat pe dinfi pe fata ,bla bla bla,m-am dus catre dulap si mi-am scos costumul meu roz format din doua piese.Am luat peste mine o rochie scurta tot roz,de plaja.si palaria mea alba ,normal tot de plaja.
***
-Iubiii!!spune Harry si sare la gatul meu si ma saruta.Vad ca porti cadoul de la mine.
-Hey babe ,si da il port e uimitor multumesc.
Ochii mei au cazut peste Zayn si Carly care se giugiuleau asa de pasional,sa ezi ce ii fac.
-Carly Beatrice Stone,de ce nu mi-ai zis ca ...ca sunteti inpreuna?spun eu nervoasa.
-HO,ma ca si celorlalti le-am spus tot azi si vream sa-ti spun ieri dar Harry te-a dus la intalnirea aia si-...mai culita ce bine iti sta cu bratara asta.spune ea schimband subiectul.
-Mersi e de la Harry.spun eu zambind la bratara si iar aducandu-mi amite de aseara.
-Stiu ,mi-a aratat-o.
Insfarsit am o familie normala o familie care se iubeste reciproc,un ubit care sa ma iubeasca ,tot c e poti avea intr-o viata.
-Hei ,Bri,ma saluta Niall.Louis si Liam la unison ,eu zambindule cald.
-Maine dimineata ,la ora 5 ,vom pleca in L.A pentru 2 concerte 6 interviuri si 2 sedinte foto pentru fiecare dintre noi la revista Fabulos.spune Liam.
Toti am inceput sa radem ,baieti sa ''danseze'' ,iar noi ,adica eu si Carly,radeam de ei.
***
Vrei sa comadam de la room-service?ma intreaba Harry sarutandumi gataul.
-Sigur.de ce nu?
-OK,ce vrei?
-Taco.spun si Harry suna.
Dupa ce am mancat si ne-am spalat pe dinti Harry ma luat pe sus si ma trantit in pat el peste mine si sarutandumi gatul cu pofta.
-Te vreau ,imi sopteste el in scobitura gatului meu.
-Dar ma ai,spun printre gemete.
-Nu te vreau acum.
-Ce mai astepti?il intreb si el imi preseaza ultimul sarut pe gat si urcand spre buzele mele.
--------
Hei ce faceti eu fac rau,trebuie sastau cu sora mea si plange dupa mama acum doarme deci deasta am putut posta .Si imi pare rau a nu am postat mai devreme sunt ocupata deaorece maine e ziua mea e Sf Maria ,si pe mine ma chame Larisa Maria ,YEEEEEEEEEP!
-va iubesc asa mult ,Kisses Larisa.
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Ficção AdolescenteO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!