-Bri ?trezestete.aud o vce care incerca sa ma trezeasca de 10 minute.
-Ce vrei?ii spun eu persoanei din fata mea si mi-am dat seama ca e Carly care trage de mine .Cat de eneranta e fata asta uneori.
-Peste 15 minute plecam la aeroport pentru concerturile interviurile ,bla,bla,bla.spune ea iar eu sar ca arsa din pat indreptanduma catre valiza mea si imi scot un maieu negru cu un bolerou alb si o pereche de blogi negri stimti,indreptanduma catre baie.
Dupa 5 minute in care m-am spalat pe dinti inmbracat si aranjat am iesit din baie ,si spre surprinderea mea aratam destul de bine.
-WOW,in cinci minute tu te-ai inmbracat si aranjat pe at as fi facut eu intr-o ora!?intreaba Carly surprina.
-Dap si acum hai mai repede la masina sa imi duc bagajele si sa plecam in L.A. .tip eu .
***
In parcare i-am vazut pe baieti ,toti imbracati in negru.
-Hey,le spun eu si merg direct la Harry pe care il sarut pe obraz.De ce -ati imbracat toti in negru?i-am intrebat eu,acum observand-o si pe Carly.
-La aeroport vor fi multe prese si nu putem risca sa fiti vazuti tinundu-a de mana si sarutandua.spun Niall si stramba usror din nas.
-Aham,atuni trebuie sa imi dau jos boleroul,nu?ii intreb.
-Cam da,dar pana intram i aeroport de acolo ti-l pui la loc daca vrei.imi spun Liam si Louis,dar unde e Zayn?
-Hey unde e Zayn?intreb eu frecanduma a ochi din cauza somnului.
-Doarme in portbagaj.imi spune Carly si se uita in directia lui.
-Aham ,deci hai sa mergem ,spun eu cascand .
-OK.spun Harry pastrand o anumita distanta ca sa fim filmati.
***
Ajunsi la aeroport baieti sau dus catre tejgiaua de unde isi lua biletele rezerate.
-Buna sera am facut o rezervare pentru ora patru dimineata pe numele 1 D.SPUN Liam doamnei de la tejghia.
-Dar ,voi trebuie sa luati biletele la ora patru.sppune dansa pe care am aflat ca o chama Michel.
-Dar cat e ceasu?intreaba Zayn cascand datorita faptului ca acum a iesit di portbagaj
-Este 2 spune dansa.
Toate priirile au fost atintite spre Harry stian ca el ne-a trezit.
-CE!?intreaba el calm de parca nimic nu s-ar fi intamplat.
-Harry tu ne-ai trezit cu noapte in cap la doua sa plecam.spune Zayn.
-E inregula daca domim aici si ne treziti dumneaoastra la patru cand este aionul?o intreb eu pe Michel ,politicos.
-Da ,bine inteles,spune aceasta.
Toti si-au pus valizele pe jos ,si-au pus capul pe ele si au adomit,ream sa adom si eu si asta aeam de gand dar inainte de a ole face o poza.Sunt asa de draguti.
Hey ce faceti ,eu fac bine,chiar foarte bine imi pare rau ca am postat tarziu dar cum am mai spus ieri a fost ziua mea ,am stat cu sora mea 10 zile iar in acele 4 zile,deci 4 zile in care trebuia sa am ''liber'' am fost la tara s ia ghiciti am ,am stat si cu Delia sora mea,oricum acum am postat,uuh,ce bine parca mi-am luat o piatra de pe inima.
Daca reti dedicatii spuneti-mi si imi pare rau daca gasisti greseli lam pus la 1 dimineata si ad ca in ceata.
Va iubesc MULT ,MULT DE TOT ,Kisses Larysa! <3
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Teen FictionO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!