Doamna Lepic

353 16 0
                                    

-Bri fao pentru mine...te rog.

Acest vis il am decand Carly ma indeamna sa merg in Anglia pentru acel concurs stupid,oooo...stati nu v.am spus,concursul se tine in Anglia iar eu sunt in NEW YORK,PENTU NUMELE LUI DUMNEZEU MA DUC DIN NEW YORK PANA IN ANGLIA SA MA INSCRIU IN CONCURS  SI DACA NU.L CASTIC TREBUIE SA MA INTORC DIN NOU AICI ,si oricum diva liceului s.a inscris in acest concurs si sigur va castiga.

Am coborat din pat ,insfarsit,si m.am dus la baie.Dupa ce am facut un dus si m.am spalat pe dinti am coborat jos sa o intreb pe Carly daca vrea ca dupa ore sa mergem la mall.

-Caaaarly,ea era suparata pe mine asa ca nu mai vorbea cu mine de ieri,Carly imi pare rau,ok?ce zici ca dupa micul de jun  sa mergem la mall?spun eu cu o oce de copil clipind des din gene.Ea tot nu imi vorbea .Carly asculta daca ma inscriu la concurs vorbesti cu mine?

-DAAAAA!a sarit ea de pe canapea.Te inscrii?ea se uita in ochii mei ,pana la urma am cedat.

-Ok,ok ma inscriu,stiu ca azi-dimineata am facut crize dar pur si simplu am cedat,dar cu o conditie,daca castig sa te faci stilista mea .Am spus aceste lucruri stiind ca ea are gusturi bune ,poarta decolteu dar nu exagerat ,poarta sclipici dar nu exacerat.

-YEEEEEEES!!!!tipa ea ,apoi a sunat soneria.Eu m.am dus sa deschid si cand deschid o vad pe doamna Lepic cu o tigaie in mana,parul ei era in bigudiuri si era imbracatain camasa ei de noapte roz .

-Va pot ajuta cu cea doamna Lepic?am spus eu muscandu.mi interiorul obrazului ca sa nu rad .

-Am auzit tipete  si credeam ca a venit politia sa a aresteze .

-SI ,ce faceti cu tigaia ?intreb eu curioasa,ce mama naibii face ea co o tigaie daca a venit politia?le da cu tigaia in cap?

-II dau cu tigaia in cap,acest moment trebuie notat cu face- palm,e nebuna cand am dat o petrcere ea a venit la usa casei noastre si a zis ''DATI MUZICA MAI INCET INCERC SA IMI ADOR PISICA ''ce dracu.

-OK ,doamna Lepic ,acumce ziceti.....nu am apucat sa termin propozitia ca ea mi.o continua.

-De o cafea ?buna idee ,spune dansa si intra in casa.VA FII O ZI LUNGA.

---------

HEI CE FACETI ? STIU CA ACEST CAPITOL E SCURT DAR NU AM CE FACE ,PESTE CATEVA ORE PLEC LA O PETRECE ,si acest capitol vreau sa ii fac dedicatie pretenei mele celei mai buna Mihaela Gosu,si astazi esti ziua unei fete MARINA ,MARINA LA MULTI ANII LA FEL SI TIE MIMI LA MULTI ANI

P.S.Va iubesc muuuuult

                          -LARI<3

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum