Capitolul 3 -Ziua alegerii

293 13 4
                                    

M-am trezit cu lacrimi uscate pe fata ,inseamna ca aseara am cam plans.Azi e ziua alegeri ,eu sau Jessica.Bine eu cred ca Jessica va castiga deoarece e pe oturi iar voturile se facpe popularitate si eu sunt tocilara scolii iar ea e dia scolii ,deci voi pierde cu siguranta.

M-am trezit la 6:45 asa ca m.am dus repede la baie.Dupa rutina zilnica eu m-am indreptat catre dulat.Am decis sa ma imbrac cu o pereche de blugi, scurti, albi, cu buzunarele iesite , si un maieu cu alb si negru si m-am incaltat cu conversi mei mov.

Am coborat jos ,pentru micul de jun si am vazut-o pe Carly ,pregatind niste clatite.

-Hey Carly ce faci?

-Bine ,si m-am interesat despre ziua asta si se pare ca....

-Ca ce?o intererup eu.

-Lasama sa termin si se pare ca v-a alege castigatoarea la ora de sport .

-Mie frica .spun eu asezanduma la masa infulecand oclatita cu nutella.

-Nu ai de ce sa iti fie frica deoarece m-am dus din nou pe pagina concursului si am vazut ca ai ajuns la 1000 de voturi iar Jessica are doar 450 de voturi asa ca nu trebuie sa.ti faci griji.spune ia ducand la gura un pahar de suc de portocale.

-Da dar mai e timp ca oameni sa o voteze pe Jessica.

-Nu mai gndi negativ.Tu ei castiga ,tu canti din inima pe cand ea canta doar ca sa castige.

-Ok ,ai dreptate ,acum hai la scoala ca intarziem.

*La scoala*

Primele trei ore  au trecut foarte repede am luat trei de zece ,unu' la istorie ,mate si biologie.Mai am doar ora de engleza si apoi urmeaza sportul.Daca va ganditi ca sunt calma ei bine va inselati sunt foarte stresata ,ganditiva ca daca castig peste doua zile plec in Anglia.

Am auzit clopotelulsunand asa ca m-am dus in clasa de engleza.M-am asezat lanca Geo.

-Si ai emotii?ma intreaba ea in soapta datorita faptului ca profa e cu doua banci in fata ii explia lui Josh ,iubitul Jessicai.

-Da ....si daca nu voi castiga iar voi fii batjocorita.spun eu cu lacrii in ochii amitindu-mi  de acum 4 ani.

-Nu-ti face griji vei castiga.

De ce toti imi spun ca oi castiga eu sigur nu voi castiga.

Ora de engleza a luat sfarsit si inima a inceput sa imi bata foarte puternic.

*La sport*

-Sper ca esti gata sa fi batjocorita.imi spune Jessica fluturandusi parul de papusa Barbie.

Dupa ce am terminat de a ne incalzi pe poarta scolii au aparut cei de la Lena Show si cei de la....

-ONE DIREEEEECTION!tipa fetele iar eu imi duc mainile la urechi.

Pe intrarea scolii a aparut doamna directoare si nea facut semna sa o luam catre poienta  amnajata de ea .cei de la One Direction s-au dus pe scena impreuna cu cei de show si doamna directoare.

-Dragi elevi se pare ca doua dine elevele noastre s-au inscris la acest concurs.spune doamna directoare.

-Briana Anderson,Jessica Olsan ,uracti pe scene spune Niall.

Jessica a urcat ca o diva ,iar eu urcam timida .M-am uitat spre Harry si avea maxilarul inclestat ce o fii cu el.

-Si castigatoarea concursului este .....spune Lena deschizand un plic....este BRIANA ANDEROOOON.spuneea iar eu imi duc mana spre ochi in speranta ca nu voi plange dar degeaba .TOTI din trupa au venit si m-au imbratisat si pupat ,toti inafara de Harry .M-amuitat in directia lui si nu lam mai vazut .Jessica fierbea ,asta m-a facut rad .Carly urcase si ea pe scena si m-a imbratisat si s-a prezentat cum ca ea ar fi stilistul meu.

Peste doua zile plec in EUROPA cat de tare e asta?

---------------------

 hey ce faceti sper ca a place cartea mea.

va iubeeesc mult mult de tot.

                     -Larysa<3

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum