M-am trezit ,m-am trezit ,intr-o camera alba si cu un miris intepator de medicamente .
-Carly?strig dupa ea dar imi raspunde altcineva ,pe care nu mai vreau sa il vad niciodata .
-Ammmm...Carly s-a dus dupa doctor vazandu-te treaza .Cum te simti?
Eu taceam ,nu il bagam in seama ,il ignoram uitandu-ma in alta parte dar la el nu .
-Te rog nu fi asa.spune el.
-Asa cum ? Nervoasa !?Suparata !? Dezamagita!?
Carly intra inainte de a mai spune ceva .
-Vad ca te.ai trezit .spune doctorul zambind la mine si eu la eo .Era chiar tanar si frumusel .
-Cad voi putea pleca ?spun eu .
-Cam ..se uita la ceas...Chiar acum.spune el si eu rad.
-Multumesc.spun eu zambind.
-Sti esti chiar frumusica ...poate dupa ce iesi de la spital ne vedem la un suc? Spune el ,iar Carly rase.
Harry sari de pe scaun iritat si il da afara pe doctor injurandu-l.
-Carly imi poti aduce o supa ? Mor de foame.
-Sigur .spune ea si il ameninta pe Harry din priviri .
Ea iesi pe usa si am ramas doar eu cu El.
-Imi poti spune ce a fost in capul tau de mai ranit in halul asta ?
-Bri ,asculta planul meu era sa te ranesc ca sa parasesti trupa si sa fim doar noi baoeti ,vechii One Direction .
-Bun dar cu Jessica?
-Am intalnit-o in parc si pur si simplu am iubito .
Eu plangeam deja .Eram sigura nu trebuie sa fiu cu el ,stiam ca ma va rani .
***
Am ajuns acasa cu un gand cutremurator ,dar m.am gandit bine la acest gand.
I-am adunat pe baieti si Carly in sufragerie
-Baieti ,Carly vreau sa va zic ca voi parasi trupa maine voi pleca in New York pentru a incepe scoala .M-am gandit mult la asta si nu ma voi razgandi.
Toti erau cu gura cascata la mine Niall mai avea putin si plangea si acel om rau ,ca altfel nu-i pot zice plangea deja .
-De ce ? Eati foarte buna in ceea ce faci de ce acum ?spune Liam .
-Sa va explice Harry .spun eu si urc in camera mea facandu-mi bagajele.
Liam's POV
Harry ne povesti ce si cum ca a inselat-o si despre planul lui.Toti eram super dezamagiti de el.
Urc sus in camera Brianei .Avea isa deschisa o auzeam cum canta asa ca mi-a venit un plan mi-am scos telefonul din buzunar si am filmat-o dansand si cantand .Era ca un inger cu aripile rupte ,chiar daca a fost ranita de EL ...ascundea asta cu greu .
Dupa ce a terminat de cantat ,eu m-am dus jos si am instalat filmarea pe televizor.
-Bri .Vino putin te rog.O chem eu pana jos.
Am stins toate luminile si cand a venit jos am aprin televizorul cu ea cantand.
Briana's POV
Liam ma chemat jos .Cand am intrat in sufragerie era pe ecranul televizorului eu cantand si dansand azi dimineata .
-Liam ce e asta ma i torc eu la el aprinzand becul si stingand televizorul.
-Bri,nu il lasa pe Harry sa-ti faca asta esti unica ,ai vazut cum canti si dansezi .Nu strica asta si stai aici cu noi .Noi ceilalti te iubim .Niall nu a mai mancat nimc de 3 ore ,Zayn nu s-a mai dat cu gel si are parul oribil,Louis si-a aruncat toti morcovii si Harry plange de 3 ORE in baie .
-imi pare rau Liam am luat decizia asta nu mai pot ,decand sunt aici plang in continuu.E decizia mea ,nu voi renunta l muzica e viata mea muzica ,ma voi duce la o scoala de muzica pentru 2 ani iara apoi voi merge pe o cariera ,vreau sa studiez mai departe muzica. Te rog crede-ma ,respecta-mi decizia voi pleca peste 3 saptamani .
-Te rog sa te mai gandesti ,te rog.
-Am sa ma gandesc acum am nevoie la baie .Pa mai vorbim.
Intru in baie si acolo il vad pe Harry plangand .
-Scuze nu stiam ca esti aici ,voi pleca..
-Nu te rog ,Bri adica Briana , nu pleca stai in trupa te iubim .
-Harry asculta-ma nu voi mai pleca dar pe tine nu am sa te iert niciodata .
-Stiu am fost un dobitoc.
Stai ce ?
-Liam ma convins nu voi mai pleca acum iesi din baie .
-Ok si Bri?
-Da ?
-Multumesc .spune el iar eu zambesc .
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Teen FictionO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!