Sperietura -Cap 16

89 2 0
                                    

 Eu si Louis ne uitam la un fim de groaza,Annabelle.

-Louis ,in viata mea nu mi-a fost asa de rau .Hai sa-l stingem si sa ne uitam la Lumea Unicornilor.Ce zici? zic eu si fac ochi mari clipind foarte repede.

-Nici gand ,vreau sa vad ce se intampla .Poate dupa asta ne uitam la Lumea Unicornilor. zice el ,iar eu bufnesc in ras.

Era o parte din ilm in care papusa se trezi si se duce la vecinii stapanilor ei .Dintrodata se trantise usa de la parter si noi tipam crezand ca a venit pausa la noi.

-Omoara-l pe el primu eu sunt mai taranra mai am de trait. spun eu incet dupa Louis

-Heeeeeeeeei ,tu nu sti acele cuvinte?"Doamne si copii au prioritate".spune elcrezand ca nu am so io intorc ,dar se inseala.

-Exact Doamnele ,adica tu,au prioritate ,ce nu intelegi.

Pe scari se aud niste pasi si se intreapta exact spre noi.

-Louis imi e frica. spun eu speriata.

-Crezi ca mie nu imi e frica?

-Ai si tu dreptate.

Usa de a mansarda se deschise cu scartait urias.Lumina se apinde si eu tipam impreuna cu Louis.

-Fratilor ce aveti?tipa o voce ragusita iar eu si Louis tipam din ce in ce mai usor dandu-ne seama ca e Harry.

-Louis e de vina.zic eu ridicandune,iar Louis s e uita urat la mine.Dar tu unde ai fost?

-Nu e treaba ta .zice el si se duce in camera lui.

Eu mai am putin si plang dar sarutul dulce al lui Louis ma readuce la viata.

-Esti bine?ma intreaba el ingrijorat.

-Da da sunt hai sa ne uitam in continoare.zic eu indreptanduma spre intrerupator.

-Nicigand nu ma mai uit la Annabelle .Hai sa ne uitam la Lumea unicornilor ce zici?

-Ok .zic eu indiferent ,de ce?,deoarece Harry imi ascunde un secret.Daca e ceva grav?

------------------------------------------------------------------

In sfarsit am reusit sa postez ,scuze ca e scurt plictisitoe si bla bla dar na eu sunt eu si imi era lene sa postez .Inca ceva nu voi mai posta pana in vacanta de iarna deoarecesunt ocupata cu tezele si alte chestiuni importante.

                                  -Kisses ,Larisa <3

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum