Dupa ce Harry a dat de veste ca noi doi suntem inpreuna,am inceput sa fim invitati la ogramada de emisiuni si si am ajuns pe prima pagina la ogramade de reviste.Inca nu am gasit un nume potrivit pentru relatia noastra dar tot suntem fericiti inpreuna.
M-am gandit sa intru pe twitter .Am vazut ca am primit vro 200 de mesaje de la niste directionere.
Unul dintre mesaje era asa : "Nu-l meriti pe Harry ,tu vrei doar sa te f**i cu el si apoi sa il lasi balta la fel ca celelalte''.Avem lacrimi in ochi eu chiar credeam ca ele ma plac.Am mai citit un mesaj si esta era cel mai jignitoar dintre toate:"Draga Bri ,vreau sa iti urez o viata cruda ,eu noi te uram deoarece esti o C*rva"
Nu am mai stat pe ganduri si am izbugnit in plans.
Un ciocant se auzea din spatele usii si fara sa zic ''INTRA'' Louis a intrat si ma vazut plangand.
-De ce dracu ai intrat asa de capul tau?
-Imi pare rau dar am crezut ca esti cu Harry ,si de ce plangi ?ma intraba el.
-Nu am nimic acum te rog sa imi spui ce vrei.ii spun rece.
-Imi pare rau pentru ce s-a intamplat in aeroport .Eu sunt doar gelos.spune incet.
-Gelos !? De ce ai fi tu gelos pe mine si pe Harry?
-Deoarece voi doi sunteti atat de indragostiti si imi aduceti aminte de o fosta de a mea si mi se face dor de ea.
-Elenour?il intreb eu facandui semn sa se aseze.
-Da ea .Imi este asa de dor de ea ,a trebuit ea sa plece si a zis ca mai bine e sa ne despartim .
-Louis imi pare asa de rau .
-Nu mie imi pare rau ca am fost asa de rau cu tine.
-Nu e nimic .Vrei sa ne uitam la un film?
-Sigur.
--------------------------
Hei ce faceti ? stiu e foarte scurt dar am o scuza imi este asa de rau ma doare capu si imi vine sa dau tot ce am in stomac afara .
-kisses ,Larisa
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Teen FictionO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!