Capitolul 2-Eu si Jessica la egalitate!?

307 13 1
                                    

M.am trezit la 6:30 dimineata deaorece ''am liceul''blaa ,urasc scoala.M.am tarait pana la baie si mi.am facut un dus,dupa dus m.am spalat pe dinti si apoi m.am indreptat spre dulap.Am ales sa ma imbrag cu o camasa fara maneci cu tinte alaba,si o pereche de blugi strimti negri putin taiati.M.am pieptanat in baie si mi.am apicat un fond de ten ,rimel,tus negru si un ruj rosu evidentiand dinti mei albi.Am coborat jos si am azut.o pe Carly sarind de colo colo

-Carly ,ce sa intamplat?o intreb eu pe CARLY chicotind

-Pai se pare ca maine se a alege noua cantareata.a spus si imediat mi.a pierit zambetul.

-De ce te bucuri eu nu am dat proba?spun eu aproape plangand,stiu ca acum cea timp ma durea undeva de concurs dar chiar m.am straduit sa castig pentru Carly.

-OOOO...prostuto eu te.am inregistrat cand ,cantai si am bagat.o pe saitul lor si se pare ca tu ai cele mai multe voturi ....dar esti la egalitate cu(a spus ia strambanduse)...cu...

-Cu cine mama naibii' sunt?

-CU JESSICA.a izbucnit ia de odata .

***

Dupa ce Carly ma anuntat ca sunt la egalitate cu Jessica,uhhh numai cand ii pronunt numele mi se face rau.Jessica e dia liceului si dusmanul meu de moarte.Cand eram mici eram cele mai bune prietene dar cand am initao la ziua mea l.am initat si pe un baiat de care ii placea ei ,si am facut o poza cu el,ea crezand ca il plac si vreau sa fie al meu sau cea de genu' ,asa ca deatunci se razbuna pe mine.

*Pe hol*

-Mai ,mai ,mai ia uite pe cine aem noi aici.spuse ia cu un zambet malefic pe fata.

-Ce vrei Jessica?intreb eu plictisita asezandu.mi cartea de biologie in dulap.

-Cred ca ai aflat ca suntem la egalitate,nu?

-Asa e ,am aflat,si o sa te bat mar .spun eu accentuand ultimul cuvant.

-(ea rase malefic)Vai micuta Bri isi face sperante? ei bine ,Bri,inceteaza deoarece eu te.am batut de fiecare data la ori ce deci nu imi e greu sa te bat si la asta.

-Ok cum spui tu.spun si inchid dulapul mergand spre cantina.

*La cantina*

-HEY GUYS!spun eu asezanduma langa ANDREW si GEO,ei sunt gemeni si imi sunt prieteni de la gradinita.

-HEI BRI.SPUN TOTI LA UNISON.

-Deci,am auzit ca esti la egalitate cu JESSICA .spune ea  strambanduse la numele JESSICAI.

-Da asa e , voi sterge cu ea pe jos la propriu .spun eu muscand dintr.un mar.

-Asa te vrem BRI .spun toti la unison.

*Acasa*

Dupa ce mi.am terminat temele m.am dus imi fac un dus ,apoi m.am schimbat in pijamalele mele cu Harry si m.am bagat in pat ascultand muzica,si fara sa vreau am adormit cu melodia ARABELLA de la ARTIC MONKEYS. MAINE A FI O ZI LUNGA AAND IN VEDERE CA VOR VENI REZULTATUL DE LA CONCURS.M.am trezit cam pe la 12 seara si m.am dus pana la baie dupa ce mi.am terminat treba ma priveam in oglinda atunci mi.am amintit de spusele Jessicai. Are dreptate ma bate la tot sigur nu voi castiga.M.am sprijinit de usa si am inceput  sa plang.O URASC!

Hey , ce faceti ? eu fac bine ,dar nu eu contez ci voi.

scuzati daca gasiti greseli de scriere ortografie sau exprimare,creierul me e si el in acanta ok?

P.S.Va iubesc mult si noapte buna!

 P.P.S.STIU CA ACEST CAPITOL E SCURT DAR NU PREI AM IEDEI ADICA AM DAR IDEILE PENTRU INCEPUT SUNT CAM VARZA DAR VA PROMIT CA PE LA CAPITOLUL 5 IN COLO A FI MULT MAI PALPITATNT.

                                           LARYSA<3

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum