Capitolul 11-Ziua perfecta 1

182 10 2
                                    

Harry a spus ca imi va face o surpriza ,ma intreb ce o fi.Harry ,e un baiat minunat si iti lasa o prima impresie cand il cunost ce e un baiat nepasator ,dar e alfel ,eu nu m-am indragostit de Harry din One Direction ci de Harry Styles baiatul dragut,grijuliu,si intr-un fel cuminte ,am zis intr-un fel.

Harr's P.O.V

Stateam in camera cu Zayn si Carly au vrut sa ma ajute cu intalnirea de astazi ,da asa e astazi ii voi face o surpriza lui Bri,am sa o duc la prima noastra intalnire,aceasta va fi pe plaja la lumina lunii.

-Deci unde o duci pe fata mea?ma intreaba Carly asezanduse in poala lui Zayn ,stai...ce!?

-Voi doi sunteti inpreuna?intreb eu cam confuz .

-Da spune Zayn si o saruta scurt.Deci unde o duci pe Bri?ma intreaba tot el.

-Am sa o duc la un picnic-si am fost bine inteles intrerupt de cineva si acea cineva e Carly.

-OOO...Bri iubeste picnicurile.ma intrerupe ea iar eu m-am incruntat la ea si i-am aruncat o priire criminala.Scuze.spune ea si isi ingroapa fata in scobitura gatului lui Zayn.

-Cum spuneam,continuu eu si ma uit la Carly urat ea mimand un scuze ,am sa o duc la un picnic la lumina lunii.spun eu cu un zambet mandru pe fata.

Ei se holbau la mine de parca as avea ceva pe fata.

-Ce am ceva pe fata?spun eu si imi duc mana spre fata pea si atingando ca sa gasesc pata.

-Nu Harry nu ai nimic ,numai ca tu nu prea ai fat de romantic.spune Carly si se stramba.

-Ce !?sunt romantic si asta o a demostra.scot de la spate o cutie blomarin si o deschid ei ramadand cu gura casca .Inchideti gura sa nu inte muste.le spun eu ei tot uitanduse la acea chestie din cutie.

Bri's P.O.V

Stateam intisa pe pat si asteptadu-l pe Harry ,un ciocanit la usa se auzi.

Deschid usa si vad un herry total negru ca mine nu mai ca eu aeam un tricou alb cu Artic Monkeys pe el si un fes negru.Eram machiata decent,adica un tus negru ,ceva rimel,si un ruj rosu.

-Haide intoarcete.imi spune el.

Eu ma intorc iar cea mi-a acoperit ochii era esarfa lui ,care mirosea a menta.

-DE CE?intreb eu

-Surpriza.spune el si ma ghida pana la masina.

***

Gandul imi zbura la chesti paranormale gen,ca ma duce intr-o padure si ma lasa acolo cu lupii si ursii.

Inima imi batea dic ce in ce mai tare si palmele imi transpirau eu frecundu-le de bugii mei negri ca sa le stergcred ca el a obserat ca mi-e frica asa ca si-a pus mana pe a mea si a spu:

-Stai linistita nu iti fac nimic.spune el de parca mi--a citit gandul.

Dupa inca cinci minute masina se opri si harry imi spunea ca am ajuns.Usa lui se trantise brusc iar eu am tresarit.eL EL veni pe cealalta parte si imi deschide usa tinadu-ma de mana ca sa nu cad ,dar degeaba tot am cazut asa ca el m-a luat ca pe o mireasa si ma asezat pe geva moale a fiind o patura.

El veni pe la spate si inainte sa imi dea jos esearfa mi-a sarutat gatul usor sugand pielea.

Cand mi-a dat jos esearfa ochii mei au azut cel mai frumos peisajpe care l-am putut vedea .

Eram pe pleja si luna stralucea pe marea acum argintie.

Pe jos erau asezate lumanari mici intro forma de inima,o patura cu un cos ne picnic si o barca si niste lampioane.

-Iti place?ma intreaba el,iar eu m-am intors la el.

-Daca imi place !?Il iubesc .

spun eu si ii sar in brate soptindu-i la ureche un merci.

-Inaite de toate vreau sa iti dau asta ,spune si scoate o cutie de la spate.

Cutia era usor catifelata si blomarin ,culoarea mea favorita.

El a deschiso si in ea era cel mai frumos obiec vazut de mine vreodata.

-Oh Harry,ii spun si imi pun mana la gura ca sa nu tip de bucurie.

-----------------------

Hey sti ca eu de obicei bagam in fiecare zi cate un capitol sau chiar doua  dar toata saptamana asta si cea vitoare sunt bona si voi posta ma greu .

sper ca va place cartea mea si daca vreti dedicati spunetimi .

                                                                      -kisses Larysa 

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum