Capitolul 14-Trezirea

122 8 0
                                    

-Bri .....mai facut cel mai fericit om de pe planeta,vrei sa ....sa...sa fii sotia mea?ma intreaba el ingenunchiat .

-Ooo...Harry,da, da vreau.spun si il sarut.

-Da da vreau,Harry ,oooo,,,Harry

-Bri ,Bri trezestete,si ce visai cu mine?imediat ce am auzit acea voce ragusita am deschis ochii si am vazut un cret zambind perevers.

-Nu te uita asa la mine.

-Dar ce visai?ma intreba el cu puppyface.

-Ma cereai de sotie .spuneu simtindu-mi obraji luad foc.

Toti ceilalti au inceput sa rada isteric.

-Hei de ce radeti!?

-Bri ,toti stim ca Harry se va satura de tine intr-un sfarsit.spune Louis ,Harry ii da o palma peste  ceafa ar eu incep sa plang.

-Louis ,pleaca.spune Harry si se incrunta.

-Dar.....?

-PLEACA.tipa el si Louis tresare si iese pe usa.La fel si voi ,valea!spune el,eu mergand intr-un loc mai retras el urmanduma.

-Bri ....spune el dar il intrerup

-Pleaca, Louis are dreptate ,te vei satura de mine cum ai facut si cu celelalte.

-Celelate nu erau ca tine.spune el jucanduse cu degetele.

-Dar Taylor?spun eu acum uitanduma in ochii lui.

-Ea se folosise de mine ca sa isi vanda mai  bine piesele in Anglia ,e o prefacuta.

El se uita in ochii mei iar eu in ai lui.

Fetele noastre se apropiau incet ,incet .II puteam simti respiratia accelarata si calda peste fata mea.

-TE iubesc,si nu voi renunta la tine niciodata.

-Si eu te iubesc.spun si ne apropiem mai tare asa in fel fetele noastre sa se uneasca intr-un sarut scurt deoarece niste lumini orbitoare de distrageau atentia.Erau paparazzi ,ne-au fotografiat sarutandune .

-Harry ,suntetiti inpreuna?il intreaba un reposter pe Harry,el se uita la mine si eu eu la ei .

-DA ,SUNTEM INPREUNA .ipa el si ma saruta apasat .Cat de mult pot sa-l iubesc?

LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FFUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum