Astazi este ziua cea mare ,voi canta pentru prima oara in One Direction pe o scena cu peste 3000 de fani nebuni dar draguti.
-Esti pregatita?ma intreaba Zayn vazand cum ma uit din culise la cei multi fani.
-D-da ,cred , nustiu dar mas simti mult mai bine daca imi dai o imbratisare.ii spun eu cu o voce copilaroasa si cu botic.
-Ok.zice el si vine la mine si ma imbraziseaza.
-Zayn i-ati labele de pe iepurasul meu.tipa o voce ragusita iar eu tresar si asa facu si Zayn.
-Ce?Cum?Nimic .spun eu si merg la el sa-l imbratisez dar ma respinge.
-Harry!?intreb eu confuza.
-Nu aici sunt prese si mai bine stam ascunsi pana te cunosc doar o luna.
-Adica noi ne despartim!?intreb putin neroasa ,a trecut o saptamana de cand suntem impreuna vream sa stam putin mai mult.
-Ce !?Nu ,doamne doar ca ne vom feri de prese.
-Aaaaa....ok...sunt de acord.
-Baieti si Bri va eti prezenta pe scena in 2 minute pregatitiva.ne anunta Paul.
-Ok,Paul,spunem noi la unison.
-Zayn esti gata? il intreaba Harry pe Zyn.
-Dap.raspunde el
-Gata pentru ce?intreb eu.
-Eu cu Zayn,spune Harry,avem un ritual....
-Ce ritual?il intrerup eu.
-Nu ma mai intrerupe s.se incrunta el la mine.
-Ok.spun eu ncu privirea la pamant.
-Cum spuneam acest ritual este de a dansa cat mai ciudat posibil.continua Harry.
-Aham.spun eu procesand ce tocmai a zis.
Dupa acel dans chiar absolut ridicol ,baieti au intrat pe scena dar fara mine.Au rut sa imi faca o prezentare .Eu m-am dus sub scena deoarece trebuia sa ies din scena nu din culise.
-Ok dragilor,vreau sa veo prezint pe noua noastra partenera a trupei OOOONE DIRECTIOOOOOON.spune Niall iar toti au inceput sa tipe.
atunci am iesit din scena.M-am uitat prin stadionul mare si ii studiam pe toti din acea sala.
-Ma bucur sa fiu aici in aceasta seara ,sa fiu in One Direction este un lucru uimitor sa am parte in sfarsit de o famile adevarata care se iubesc rciproc ,stiu ca ma considerati o persoana nustiu o nesimtita si o insensibila pentru ca nu m-am gandit la sentimentele voastre dar nu sunt asa acordati-mi timp si veti vedea ca am talent si sunt o persoana buna.dupa acest discurs fanele au aplaudat si strigandu-mi, numele, piesa noua compusa de compozitorii nostri speciali ,a rasunat prin tot stadionul.
***
-Asta da concert.spune Carly care e in camera .
-Stiu a fost uimitor ,m-am simtit uimitor ,in iata mea nu am mai cantat asa ,nici la X-Factor.spun eu cu un zambet pe buze .Asta a fost cea mai tare seara ,inca nu mi-a pierit zambetul ,am acelasi zambet larg si frumos de cand am urcat pe scena.
La usa se aude un ciocanit asa ca deschid,in prag statea Harry cu un ursulet facut din trandafiri albi.rosii,si albastri.Mi-am pus mana la gura sa nu tip de bucurie ,era uimitor,era cam cat jumatatea lui ,ii venea pana la brau si mie cam pana la buric.
-Ooooo...Harry...asta a fost toto ce am putut spune i-am sarit in brate si l-am sarutat puternic.Pentru ce ?intreb eu cu lacrimi in ochi.
-Sper ca sunt lacrimi de bucurie si este pentru ca esti perfecta ,perfecta pe scena perfecta in toto ce faci.imi spune si se uita in ochi mei.
-Da sunt lacrimi de bucurie si nu sunt perfecta am o mie de defecte.spun eu curgandu-mi catea lacrimi ,le sterg repede dar altele apar.
-Nu plange si esti perfecta pentru mine.spune si de data asta izbucnesc in lacrimi .
El mile sterge repede si imi mangaie obrazul ,eu lasandu-mi capul pe mana lui mare.
-Te urasc.imi spune
-AWWWWW...Si eu te iubesc.Spun si el ma saruta iar si iar pana se formeaza un sarut salbatic.
***
M-am trezit cu o mana grea in jurul taliei mele .M-am intors si l-am vazut pe Harry ranjind.
-Neata' iubito.imi spune si ma saruta pe frunte.
-neata'..ii spun eu somnoroasa.
-Astazi am o surpriza pentru tine.spune si ii zambesc.Abia astept sa ad ce surpriza mi-a pregatit.
CITEȘTI
LOVE AND HATE!||ONE DIRECTION FF
Teen FictionO fata ,o dragoste, o ura?Oare i se va schimba viata din cauza unui concurs?Totul il aflati aici in LOVE AND HATE!