5. Bölüm/ isteme🤍

498 38 4
                                    

2021in ilk bölümyle karşınızdayımm
İyi okumalar🥳



Karaca'dan

Bugün heyecanlıydım Azer'ler beni istemeye geliceklerdi . O yüzden bugün hastaneye gidemedim sabah uyandım gibi banyoda günlük rutinlerimi gerçekleştirdim . Üzerimi değiştirip aşağı indim . Saadet ablamlar kahvaltı sofrasını hazırlamaya başlamışlardı bende onlara yardım etmeye başladım.

-Günaydın herkese.

- Günaydın gelin hanım.Uykunu alabildi mi bari ?

-Evet de heyecandan pek uyudum diyemem. Dedim ve sırıttım.

Sonra sofra hazırlanınca herkes sofraya geldi. Kahvaltı yapıldı erkekler her zamanki gibi mahalledeki işleri halletmeye gittiler.Biz kadınlarda evi toparlamaya başladık geçen gün toplamıştık etraftaki dağınıklıkları aldık. Akşam için yiyecek birşeyler hazırlamaya başladık sonra Damla yengem , Akşın , Duygu odaya geçtik beni hazırlamaya başladılar .

Azer'in kırmızıya alın aşkını öğrendiğim için kırmızı tatlı bir elbise tercih ettim. Üstümü giydim . Makyaj masasının karşısına oturdum ben ve duygu makyajımı yaparken . Damla ablamda saçımla uğraşıyordu . En sonunda ben hazırlanınca yengemler ve kızlarda hazırlanmaya gittiler.

Karaca'nın elbisesi ve ayakkabısı

Karaca'nın elbisesi ve ayakkabısı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saç ve makyaj

Onlar odadan çıkınca bende Azer'lere mesaj attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Onlar odadan çıkınca bende Azer'lere mesaj attım.

Karaca: Nasılsın herşey yolunda mı?

Evet birazdan çıkıcaz. :Azer

Karaca: tamam bekliyoruz.

Azere mesaj attıktan sonra telefonu yatağa bırakarak aşağıdakilerin yanına gittim . Herkez hazırdı sohbet ediyorlardı . Beni fark ettiklerinde hepsi birden "çok güzel olmuşsun." Dediler. Babama baktığımda gözünden bir damla yaş süzülmüştü . Yanına gittim. Ve sarıldım sonra ellerimi avuçlarının içine alarak bana baktı.

- Çok güzel olmuşsun kızım.

- Sağol babacım.

Sonra yamaç amcam yanıma geldi ve bana sarıldı .

- Sende büyüdün hee.

Hafiften gülmüştüm amcama sonra gözümden bir damla yaş düştü.

- Karakızım ağla diye demedimki .

- Ne biliyim amca birden duygulandım .

Tekrar birbirimize sarıldık...

Azer'den

Hazırlanmıştım . Anamla aşağıda kızları ve yılmaz beyi bekliyorduk. Seyhanla ezgide Adana'dan gelmişti.

(Seyhan: Hafsanur Sancaktutan
Ceylan : Melisa Döngel
Ezgi : Bahar Şahin ...
K.b yeni tanıtıyorum daha.)

- Lan daha hazırlamadınız mı ? Düğüne mi gidiyoruz olm?

- Tamam abicim geliyoruz .

- Hele şükür.

Yazardan

Herkes aşağı gelince arabaya binip koçovalı evine doğru yol aldılar. Geldiklerinde Fadik önde arkasında Azer ve diğerleri duruyordu. Karaca kapının sesiyle hemen kapıya gelerek açtı . Fadik'in elini öptü ardından Azer geldi elindeki çiçek ve çikolatayı Karacaya uzattı Azer durduğu yerde uzun uzun Karacaya bakıyordu . Karaca'nın yanında duran yamaç bunu farkedince yalandan öksürdü Azerde hemen içeri geçti ardından diğerlerinde girmişti ama Karaca'nın tanımadığı iki kız vardı Ezgi ile Seyhan hemen kendilerini tanıttı .

- Merhaba Ezgi ben Azer'in kardeşlerimiz.

-Bende Seyhan . Diyerek içeri geçtiler sonra Karacada içeri geçti. Biraz duruduktan sonra mutfağa geçtiler . Kahveleri yapmaya başladılar hepsi hazır oldu.

- Karaca tuz , biber filan koy Azer'in kahvesine . Dedi duygu.

Karaca birşey diyemeden Damla yengesi hemen tuz karabiber Filan karıştırdı.

- Yenge biraz fazla olmadımı ya?

- Yok yok böyle iyi .dedi.

Sonra Damla diğerlerinin olan kahve tepsisini eline aldı . Karacada Azer'in kahvesi olan tepsiyi aldı . Damla herkese dağıtınca Azer'in kahvesini verdi karşısına oturdu . Herkesin gözü Azerdeydi .

Azer ilk bir yudum aldığında durakladı sonra birden kahveyi kafasına dikti . Karaca şaşkınlıkla Azere bakıyordu . Azer Karacaya bakışlarıyla bu ne ? Der gibi bir şey yaptı. Sonra Fadik söze girdi.

- Sebebi ziyaretimiz belli Sultan hanım .
Allah'ın emri Peygamberin kavliyle kızınız karacayı oğlumuz Azere istiyoruz.

- Eee o zaman bizede vermek düşer. Verdim gitti.

Herkes birden ayağı kalktı Azer ve Karaca büyüklerin ellerini öptüler . Azer ve Karaca birkaç fotoğraf çekildi . Kurtuluşlar biraz daha oturduktan sonra gitti ....

Evet bu bölüm bu kadardı bir konuya açıklık getireyim kafanız karışmasın
İlk bölümde geldiklerinde tanışmaydı
Nişanı buna dahil etmedim
Nişan ayrı olacak ...

Umarım beğenmişsinizdir
Biraz kısa oldu ama olsun 🥰
Oy vermeyi , satır arası yorum yapmayı ve normal yorum yapmayı unutmayın lütfen 🥰
Öpüyorum hepinizi 😘🤍

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin