İYİ OKUMALAR 😇
Kapıyı açtım karşımda ilk olarak yaşlı bir kadını gördüm arkasında uzun boylu bir erkek onun arkasında ciddi bir adam ve bir genç kız vardı karşımdaki insanları daha fazla kapıda tutmamak için içeriye davet ettim.
KARACA:Hoşgeldiniz buyrun.
YAŞLI KADIN (Fadik): Hoşbulduk gızım ben Fadik .
Fadik teyzenin eğilip elini öptüm . Sonra arkasındaki uzun boylu erkek geldi.Elinde tuttuğu baklavaları bana uzattı.
UZUN BOYLU ERKEK (Yılmaz): Yılmaz ben .
KARACA: Karaca bende memnun oldum.
Yılmaz kafasını hafiften sallayarak içeri geçti ardından ciddi gözüken adam elindeki çiçekleri bana uzattı.
CİDDİ ADAM (Azer): Bunlar senin için, AZER KURTULUŞ bende.
KARACA: teşekkür ederim karaca bende.
Azer bana hafiften gülümseyerek içeri geçti arkasındaki genç kız bizi kıkırdayarak izliyordu .
GENÇ KIZ (ceylan): Merhaba Ceylan bende Azer'in kız kardeşiyim.
KARACA: Bende Karaca memnun oldum Ceylan.
Ceylan bana hafif gülümseyip içeri geçti bende hemen kapıyı kapatıp içeri geçtim . Ceylan çok tatlı bir kızdı onla iyi anlaşacağımıza emindim .Evleneceğim adam kimdi onu bile bilmiyordum. konuşmaya başlayınca öğrenirim herhalde . kendini Azer diye tanıtan kişi sürekli bana bakıyordu acaba evleneceğim adam omuydu Fadik teyze Azer'in bana bakmasını farkedince yalandan öksürdü Azer birden bakışlarını benden çekti. Bende mutfaktan beni çağıran Duygu'nun yanına gittim.
DUYGU: Hangisi için seni istiyorlar?
KARACA: Nereden biliyim Duygu bende daha yeni görüyorum hepsini .
Saadet ablam mutfağa geldi kahveleri hazırlamamı söyledi bende hazırlamaya başladım Akşın'la Duygu sürekli kahveye tuz atmamı söylüyorlardı.
KARACA: Saçmalamayın kim olduğunu bile bilmiyoruz . Ayrıca istemeye gelmediler sadece tanışma bu .
Bir süre sonra kahveleri hazırladım ve ilk aile büyüklerine sonra Fadik teyzeye verdim .
FADİK: Teşekkürler kızım ellerine sağlık.
KARACA: Afiyet olsun.
Fadik teyze bana hafif bir gülümseme attı . En son Azere kahvesini verdim .
AZER: Ellerine sağlık.
KARACA: Afiyet olsun.
Herkese kahveleri dağıttıktan sonra babaannemin yanına oturdum. Herkes kendi arasında sohbet ediyordu . Bir zaman sonra Fadik teyze konuya girdi .
FADİK:Eğer Karaca gızımda Azer oğlumla evlenmeyi kabul ederse daha uzatmadan isteme , nişan ,kına, düğün tarihlerini belirleyelim derim .
Fadik teyze'nin dedikleriyle dondum demekki Azer için beni istemişlerdi. Birden Azer ile göz göze geldim. Bana umutlu gözlerle istiyor musun ? dercesine bakıyordu. Şu anda hayır desem bile babaannem kabul etmiyecekti.Babaannemde yalandan istiyor musun? karaca dedi.
KARACA:" Siz nasıl uygun görseniz " dedim .
Azer birden çok mutlu olmuşcasına gülüyordu . sonra babaanemle Fadik teyze tarihleri belirlediler ve geç olduğu için kalkmaya karar verdiler . Bende onları kapıdan geçirdikten sonra hemen odama çıktım . Üzerimi değiştirip makyajımı temizleyip kendimi yatağa attım kendi kendime düşünmeye başladım.
Azer'de fena değildi hakkını yememek lazım yakışıklı adam ama herşey çok hızlı ilerlemeye başladı daha bugün görüp ismini yeni öğrendiğim adamla düğün tarihimiz bile belirlenmişti. Kendi kendime düşünmeye devam ederken Akşın ve Duygu odaya girdiler.DUYGU: Napıyon ?bakalım. hadi hayırlısı Azer'e istiyorlar seni .
AKŞIN: Evet , yanlız bayada yakışıklı.
DUYGU:Eee sen ne düşünüyorsun ?
KARACA: Kızlar gerçekten çok yorgunum yarın konuşalım bunları.
Dedim kestirip attım gerçekten bunları konuşacak halim yoktu. Yorganın altına girip gözlerimi uykuya kapattım.
Azer'den
Eve geldiğimiz gibi beklemeden odama çıktım acaba karaca gerçekten evlenmek istiyormuydu benle yoksa zorla mı kabul etmişti . benden hoşlanmışmıydı .
ilklerde istemiyordum tanımadığım bir kızla evlenmeyi ama doğrusu karaca'yı
gördükten sonra fikrim değişmedi değil güzel kız. biraz daha düşündükten sonra uyumaya karar verdim sabah karaca'yı kahvaltıya götürücem Fadik sultan söyledi emir büyük yerden.Sabah
Sabah kurduğum alarmın sesiyle uyandım saat 8.30 du . Bugün Karaca'yı kahvaltıya götürecektim. Biraz heyecanım var da yani yok diyemem. Yataktan kalkıp kısa bir duşa girmeye karar verdim duş aldıktan sonra üzerime giyeceğim kıyafetleri bulmaya çalıştım giyindikten sonra Fadik sultanın yanına aşağı indim.
AZER: Günaydın Fadik sultan.
FADİK: Günaydın oğlum, karaca kızımı kahvaltıya götürecen unutmadın değil mi?
AZER:Unutmadım anam , peki götüreceğimden Karaca'nın haberi var mı?
FADİK: Valla Sultan hanım konuşacağım demişti.
AZER:Tamam anam ben çıkıyom.
Anamı öptükten sonra ceketimi alıp çıktım arabaya bindim . Dün karaca'lardan çıkmadan Saadet abladan Karaca'nın numarasını almıştım.Acaba mesaj yazsam mı diye düşündüm. Yazsam sorun olmaz heralde belki gelmek istemez en azından boşuna gitmiş olmam evlerine kadar.
Azer&karaca mesajlaşması
AZER: Günaydın karaca ben Azer.
Karaca'ya mesajı atmıştım bir süre öylece arabanın içinde bekledim daha sonra karaca 'dan mesaj gelmişti .KARACA: Günaydın Azer.
AZER: Bugün seninle kahvaltıya gidicektik haberin var mı?
KARACA:Evet babannem söyledi.
AZER: Tmm o zaman birazdan seni almaya gelirim.
KARACA: Bekliyorum.
Karaca'dan
Bu evde gerçekten benden habersiz kendi adıma bir sürü kararlar alıyorlar Azer'le kahvaltıya gideceğimi bile yeni öğrendim.Azer'de numaram bile vardı acaba nerden bulmuştu numaramı. Neyse biraz daha böyle düşünmeye devam edersem geç kalıcam . Acaba ne gidebilirdim bir süre dolabımı karıştırdıktan sonra bunları giymeye karar verdim.
Karaca'nın giydikleri:
(Çanta yok)
Karaca bir süre hazırlandıktan sonra aşağıda arabada kendini bekliyen Azer'in yanına gitti. Azer kendine doğru gelen karaca'yı görünce birden etkilendi karaca gerçekten güzel bir kızdı fiziğiyle , gülüşüyle , saçlarıyla herşeyiyle mükemmel biriydi Karaca'nın onun hayatını değiştireceğine emindi. Karaca arabaya binince Karaca ve Azer selamlaştılar ....
Umarım beğenmişsinizdir 💓
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😙😙😙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUM SENSİN
ChickLitAilelerin istemesiyle tanışan Azer ve Karaca güzel anlaşabilecek mi ? Birbirlerini kırmamayı başarabilecekler mi ?