İyi okumalar😙
Hiç biri yeni yeni tanımaya başladığı insanı merak eder mi? Evet ederdi çünkü Karaca Azer'i çok merak ediyordu. En son Azer'i kahvaltı yaptıkları gün görmüştü. Aradan 2 gün geçmişti Azer'den hiç bir haber alamamıştı ne bir arama ne bir mesaj hiçbiri yoktu. Karaca defalarca endişesini belli etmeden mesajlar yazmıştı hiç bir dönüş yoktu. Bir kaç saat öncesinde Ceylan'a da sormuştu, Ceylan' da bir kaç gündür Azer abisinin eve gelmediğini ve hiç konuşmadığını söylemişti.
Karaca en sonunda düşünmeyi bırakarak saate baktı eğer biraz daha böyle oyolanmaya devam ederse hastaneye geç kalacaktı. (Bu arada Karaca genel cerrah doktoru ve kendi hastanesi var.)
Hazırlandıktan sonra hafif bir makyaj yaptı ve saçını at kuyruğu biçiminde topladı. Aşağı indiğinde bütün kadınlar salon da toplanmış sohbet ediyorlardı. Herkese selam vererek hasteneye gideceğini söyledi ve dışarı çıkarak arabasına bindi.
Karaca'nın giydikleri:
Bir kaç saat sonra hasteneye vardı. Bugün pek bir hastası yoktu ilgilenmesi gereken dosyalar vardı.
Asistanından dosyaları getirmesini istedi. Asistanı getirdikten sonra dosyaları incekeyerek işe koyuldu.Tam 4 saattir dosyalarla ilgileniyordu. Aniden telefonu çaldı arayan kişiye baktığında Ceylan arıyordu acaba Azer'den bir haber mi var diye hemen telefonu açtı.
- Alo Ceylan bir sıkıntı mı var?
- Yok Karaca endişelenme.
- Ne oldu peki?
- Şey annem eğer musaitse Karaca kızımı yemeğe çağır dedi. Bende sana bi soruyum dedim. Musait misin?
- Musaitim tabi şimdi hastanedeyim bir kaç saat sonra gelirim. Olur mu?
- Tamam o zaman bekliyoruz. Görüşürüz.
- Görüşürüz.
Karaca'nın Ceylan ile konuşması bitince dosyalara tekrar baktı bir kaç dosyası kalmıştı onlarada evde devam etmek istemişti. Dosyaları toplayıp çantasınıda alıp odasından çıktı. Bitirdiği dosyaları asistanına uzattı ve diğerlerine evde devam edeceğini söyledi. Tam gidecekken asistanı ona seslendi.
- Karaca hanım.
- Efendim Ceren.
- Size sabah bir çiçek geldi vermeyi unuttum kusura bakmayın.
- Tamam önemli değil sağol.
Diyerek uzaklaştı. Çiçeği kimin gönderdiğine arabasına binince bakacaktı. Aşağı otoparka indi ve arabasına bindi elindeki dosyaları ve çantasını yan koltuğa bırakarak Çiçeğin üzerindeki küçük zarfı alarak okumaya başladı. "Güzelim biliyorum beni çok merak etiniz ama en kısa zamanda geliyorum merak etme. Seni seviyorum...". Azer Karaca'ya çiçek göndermişti. Karaca buna biraz kızmıştı. Karaca ve ailesi onu merak ederken o sadece bir çiçekle geleceğini söylemişti. Kendini daha fazla sinirlendirmek istemeyerek yan koltuğa çiçeği koydu. Arabayı çalıştırarak otoparktan çıktı. Azer'lerin evine giden yolda durarak bir pastaneye girdi ve pasta alarak yoluna devam etti. Kısa bir süre sonra Azer'lerin evine geldi ve adamların kapıyı açmasını bekleyerek içeri girdi. Arabayı park ederek eline tatlıyıda alıp ilerlemeye başladı kapıya varınca zile bastı. Bir kaç saniye sonra Ceylan kapıyı açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUM SENSİN
ChickLitAilelerin istemesiyle tanışan Azer ve Karaca güzel anlaşabilecek mi ? Birbirlerini kırmamayı başarabilecekler mi ?