10.Bölüm/ Ansızın

85 16 18
                                    

Öncelikle herkese merhaba.
Bölüm yazmayı istiyorum ama bölümlerin çok beğenildiğini düşünmüyorum.
Çünkü vote her bölümde çok az geliyor
Yeni bölüm atmak içinde vote sınırı koymayı düşünüyorum. Umarım benide anlarsınız :/
İyi okumalar🤍


Aradan tam koca bir hafta geçmişti Azer günlerdir Karaca'nın hasretiyle kendini bitirip duruyordu. Bir kaç defa aramış ama cevap alamamıştı anlamıştı ki artık Karaca onu istemiyor. Ama Karaca'nın onu sevdiğini ama çok kırıldığını unutuyordu.
Azer sabahtan şirkete gelmişti uzun zamandır işlerle ilgilenemiyor du . Kafasını dosyalara gömmüş duruyordu . Ta ki asistanı odaya girene kadar .

-Azer bey bir hanımefendi geldi sizinle görüşmek istiyor.

-kim miş?

-Bilmiyorum Azer bey beni görünce tanır dedi.

-Tamam gelsin bakalım.

-Peki efendim.

Asistanın çıkmasıyla içeri girdi kadın .

-Azer merhaba.

-Pardon tanıyamadım kimsiniz.

-Aa Azer nasıl tanımazsın hani seninle gece kulübünde tanışmıştık ya .

Azer kadının yüzüne iyice baktı sonra kafasındaki parçalar teker teker yerine oturmaya başlamıştı . Bu kadın 1 ay öncesinde gittiği gece kulübündeki kadındı en son onun oturduğu locaya gelip ona sırnaşmaya çalışmıştı .

-Anlamadım bunun için mi buraya geldin.

-Hayır Azer daha önemli bir şey için burdayım.

-Ney için?

-O gün o gece ben senin yanına geldikten sonra odaya çıkmıştık ve birlikte olduk.

Azer kör kütük sarhoş olduğu için birlikte olduklarını hatırlamıyordu sadece locada otururken en son kadının onun gömleğinin düğmelerini açtığını hatırlamıştı ama devamı yoktu

-Ve ben o günden sonra senin çocuğuna hamile kaldım.

O kelimeleri duyduktan sonra başından aşağı kaynar sular döküldü. Nasıl olabileceğini düşünmeye çalışıyordu o hayatında böyle bir şey olabileceğini hiç düşünmemişti . Oysaki Karacayla barışacak ve ona evlenme teklifi edip onu hayatının kadını yapacaktı nası olmuştuda bu kadın birden hayatına balıklama dalmıştı .

-NASIL OLABİLİR YA BEN HİÇ BİŞİ HATIRLAMIYORUM . HEM HAMİLE KALDIĞININ KANITI NERDE O BEBEĞİN BENDEN OLDUĞU NE MALUM.

-BANA BAĞIRMA AZER! Ben gerçekten hamileyim kanıtlarımda var o gece birlikte olduğumuzda ben bir kaç fotoraflarımızı çekmiştim ve hiç bir şekilde koruyucu kullanmadık buda hamilelik testim . O günden sonra tam 1 ay geçti ve bende doğal olarak hamile kaldım.

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin