7.Bölüm / "Kıskanç"

675 47 22
                                    

İyi okumalar 🤍
(Satır arası yorum yapmayı unutmayın..düşünceleriniz benim için önemli🙏🏻)

-Karaca.

Karaca Azer'i duyunca olduğu yerde kalmıştı arkasını bile dönmedi sadece ne diyeceğini bekliyordu.

-Karaca.Yüzüme bakmayacak kadar kızgın mısın bana ?

Karaca Azer'e tam cevap verecekken çıkış kapısında bekleyen Cumali karaca'ya seslendi. Karaca'da onları daha fazla bekletmemek için Azer'e birşey söylemeden amcalarına doğru yürüdü . Arkasında sadece onun gitmesini izleyen Azer'i bıraktı.

Azer Karaca'nın birşey söylemeden gitmesine sinirlendi ve Karaca'nın ona ne kadar kızgın olduğunu anladı. Peki ya Karaca'nın yanındakı herif kimdi ? Aklında hâlâ dolanan bu soru vardı.

...........

Karaca'dan

Hastaneden çıkınca amcamlarla direk arabaya bindik. Bir süre sonra eve vardık. Kimseyi beklemeden arabadan indim kapının önüne gelince iki defa vurdum bir süre kapı açılmayınca tekrar kapıya vurdum . Bu vuruşumda saniyeler içinde kapı açılmıştı . Ve karşımda gördüğüm kişi ile hem sevinmiştim hemde şalırmıştım yıllar sonra beklemediğim kişi karşımdaydı.

- Kaan ?

- Yaa Kaan . Noldu pek mutlu olmadın geldiğime heralde?

-Yook çok mutlu oldum sadece seni karşımda görünce birden şaşırdım.

-Öyle mi? Gel kız buraya sarılıcam.

Kaan'ın dediğiyle hemen ona sarıldım. Kaan benim küçüklüğümden beri en yakın arkadaşımdı oda bu mahallenin çocuğuydu . Onunla ayrı bir günümüz bile geçmez di . Sürekli ikimiz tek başımıza oyun oynardık hatta Akın bile bu durumu kıskanırdı. Kaan'nın geldiğine çok mutlu olmuştum . Oda benim gibi doktor oldu ama o yurt dışına okumaya gitti bende çok istemiştim ama malum durumlardan göndermediler . Oda okulunu bitirip geri dönmüştü demek .  Sonra babaannemin içeri gelin demesiyle salona geçtik hepimiz kaanla sohbet ederek hasret giderdik oda artık Türkiye'de kalacağını söyledi bende ona benim hastanemde çalışmasını teklif ettim biraz mırın kırın etti hemen hazıra konmak istemiyordu. Ama ben onu ikna etmeyi başarmıştım . Sonra Damla yengem önemli birşey söyleyeceğini belirtti hepimiz dikkatle onu dinlemeye başladı .

- Bugün hastane randevum vardı . Doktora gittim ve çok güzel birşey öğrendim.

- nE ? Gülüm Damla sen benden habersiz doktoramı gittin?

-Evet Cumali gittim ama şu anda söyliyeceğim şeyi sonradan öğrenmeni istedim herkesle beraber.

-Neyi sonradan öğrenmemi istedin gülüm?

-Ayy!! Cumali susarsan söyliyeceğim.

Damla yengemin dediğini herkes onaylarken Cumali amcam buna göz devirmişti .

-Bebğimizin cinsiyeti.. kızz!!

Herkes birden mutlu olmuştu Cumali amcam oturduğu yerden kalkıp oynamaya başladı birden sonra Salih amcam birşeyler söylemeye başladı.

- Eee hayırlı olsun o zaman bize gelin geliyor!!

Herkes Salih amcamın dediğine gülerken Cumali amcam hiç bişey anlamamış gibi bakıyordu .

-Oğlum ne gelini ne diyon sen!?

-Diyorum ki sizin ki kız bizim ki erkek
eee artık dünür oluruz diyorum .

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin