3. Bölüm / Dünya'nın En Güzel Kadını 🌸

666 36 8
                                    

İYİ OKUMALAR

Hani bazılarımız diyorlar ya ilk görüşte aşka inanmam. Bende onlardan biriydim sanırım . Ama karşımdaki kadın sayesinde bu düşünceleri kafamdan attım . İlk görüşte aşk bu olsa gerek tutuklu kaldım. Öylece yanımdaki kadına bakıyordum ki Karaca'nın konuşması sayesinde aklımdaki düşüncelerden sıyrıldım.

-Merhaba

-Hoşgeldin [hayatımın kadını (içinden)] nereye gitmek istersin ?

-Farketmez benim için , istediğin yere gidebiliriz.

-Tamam o zaman . Dünya'nın en güzel kadınını , daha en güzel yerine götüreyim.

Karaca Azer'in dediği karşısında biraz utandı ama hoşuna da gitmişti. Azer Karaca'nın yanaklarının kızarmasını görünce dediklerinin farkına vardı. İçinden kendine saydırdı.

Uzun bir yol sonunda bir nehir kenarında kahvaltı yapmaya geldiler.Yol boyu sadece birbirlerine kaçamak bakışlar atmakla yetindiler . İçeri girdiklerinde Azer Karaca'nın oturmasına yardım etti. Garsona siparişleri verdiler öyle uzun uzun sessiz kaldılar en sonunda Azer dayanamayarak konuşmaya başladı.

- Tahminimce bu evliliği zor durumda kaldığın için kabul ettin değil mı ?

Karaca bu soru karşısında ne söyleyeceğini bilemedi sonra Azer tekrar konuşmaya başladı.

- Ama biliyo musun ? Bende ilk başta bu evliliği kabul etmek istemedim ne de olsa kimse tanımadığı bir insanla evlenmeyi kabul etmez . Ama seni gördükten sonra fikrim değişti. Dedim ki ; Bu kadın benim kadınım olucak , prensesler gibi bakıcam ona...

Karaca Azer'in söyledikleri karşısında şaşırmıştı bi yandan da mutlu oldu . Karaca'nın ağzından tek kelime çıktı .

- Bende. Bunu derken bile utanmıştı.

Azer duyduğu şeyle hem şaşırmış hemde aşırı derecede mutlu olmuştu. Bildiğin 32 diş sırıtıyodu. Karaca'da Azer'in böyle gülmesine dayanamadı ve ağzından küçük bir kahkaha koptu.
Azer karşısındaki kadının her zerresine aşık olmuştu.

Garson yiyecekleri getirince yemeğe odaklandılar . Birsüre sonra karaca artık kalkmasının gerektiğini yoksa babaannesinin merak edeceğini söyledi .Azer onu onaylayarak hesabı istedi ödedikten sonra kalktılar .

Arabaya binip yola çıkmışlardı . Yolun yarısına kadar sessizce oturdular sonra karaca konuşmaya başladı.

- Azer biliyo musun? Ben seni hiç böyle düşünmemiştim.

- Nasıl düşünmüştün?

- Yani seni çok kaba , duygusuz biri zannetmiştim .

- Yaa!!! Bak sen.

- Ama hiçte düşündüğüm gibi biri değilmişsin.

- Nasıl biriymişim peki ?

- Çok yakışıklı , kibar , anlayışlı ,tatlı ve minnoş biriymişsin.

- Evet çok yakışıklıyımdır ama Minnoş mu? O biraz racona ters be karaca'm .

Karaca duyduğu şeyle utanmış ve küçük bir kahkaha atmıştı .

- Egonuz tavan yaptı Azer bey . Ama o racon şeyine hiç katılmıyorum canım yanağında ki çukurlar seni ele veriyor bi kere.

- Ne dedin sen ?¿

- Yanağındaki çukurlar seni ele veriyor dedim.

- Yok yok! Ondan önce.

- Şey canım dedim.

- E ne güzel işte her zaman desene .

- Olur canım.

O kadar çok sohbete dalmışkardı ki kendilerini bi anda evin önünde buldular.

- Bugünüm çok güzel geçti herşey için teşekkür ederim Azer.

- Önemli değil karaca'm sen iste her gün götürürüm ben seni.

Azer yine karaca'yı utandırmayı başarmıştı.

- Görüşürüz canım. Diyerek Azer'in yanağına küçük bir buse kondurarak arabadan indi.

Azer şaşkın şaşkın eli yanağında giden kadını izledi....



Selammm😊 yeni bölüm biraz geç geldi
Kusura bakmayın.

Umarım beğenirsiniz 😙
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
Lütfen💜

UMUDUM SENSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin