İyii okumalarrr😌
Karaca'dan
Sabah mutlu bir güne uyandım. Uzun süredir çukura saldıran yoktu ortalık çok sakindi . Uzun zaman sonra çukurun bu kadar sessiz olması hoşuma gitti. Ayrıca Damla yengemde hamileydi bu yüzden Cumali amcam etrafa hep neşe saçıyor. Yataktan kalktım işlerimi halledip aşağı indim.
-Günaydın karakızım.
-Günaydın Cumali amca.
-Hadi gel otur bugün sofrayı erken kurdular .
- Bir şey mi oldu ?
- Yok yok karakızım, bugün Damla yengenle bebek için doktora gidicez de ondan.
- Haa tamam o zaman sevindim.
Dedim sofraya oturduk kahvaltı yapmaya başladık . Kahvaltı bittikten sonra Cumali amcamla Damla yengem doktora gitmek için çıktı . Geriye kalan erkeklerde mahalleye indi .
-Babaanne birşey sorucam.
-Efendim karaca söyle .
-Bugün Azer ile nişan için elbise bakmaya gidicez de onu söyliyeyim dedim.
-Tamam gidin kızım . Fazla geç kalma.
-Tamam babanne.
Babaanneme söyledikten sonra . Yukarı odama çıktım . Hazırlanmaya başladım .
Üstümü giydikten sonra Azer'i beklemek için aşağı indim.Karaca'nın giydikleri
Aşağı indiğimde Celasunu kapının önünde gördüm Azer'i beklerken sohbet ederiz diye düşündüm yanına gittim . Biraz sohbet ettik. Bir süre sonra Azer'in arabasının bize doğru geldiğini gördüğümde celasunla vedalaşıp Azere doğru yürüdüm . Arabanın kapısını açtım yan koltuğa oturdum . Biraz gegin duruyoryordu .
- Azer iyi misin? Biraz gergin duruyorsun.
- Yok iyiyim işle ilgili sıkıntılar var ondan.
- Emin misin?
-Evet Karaca işle ilgili dedim ya. Sesi biraz sert çıkmıştı biraz ürkmemiş değildim.
- Eee nereye gidiyoruz ?. Dedi bende gideceğimiz yeri tarif ettim. Yarım saat sonra mağazaya gelmiştik arabadan inip mağazaya girdik. Girdiğim gibi bir sürü elbise beğenmiştim beğendiğim elbiseleri elime alıp kabine girdim . Birkaç elbise denedim en son giydiğim dekolteli hoşuma gitti . Azer olmaz filan dedi ama kabul etmedim çünkü bir kez nişanlanıyorum ve istediğimi giyecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUM SENSİN
ChickLitAilelerin istemesiyle tanışan Azer ve Karaca güzel anlaşabilecek mi ? Birbirlerini kırmamayı başarabilecekler mi ?