Uzunn bir süredir yazamıyordum .
Bir süredir staj görüyordum okul filan derken bayağı oldu özür dilerim.
Umarım artık düzenli bir şekilde yazıp atabilirim. Öpüyorum 😚İyi okumalar <3
Karaca'dan
Aradan bir hafta geçmişti sürekli hastane işleriyle ilgileniyordum . Azer'in defalarca arayıp mesaj atmasına rağmen hiç birine cevap vermiyordum. Zaten son zamanlarda da aramayı da mesaj atmayı da kesmişti . Anlamıştır heralde ona çok kırıldığımı. Kızlar sürekli bizi barıştırmaya çalıştırdılar ama bana söylediği sözler görmezden gelinecek sözler değil .
Bir hafta boyunca izinliydim ve kafa dağıtmak için kızlarla akşam eğlenmeye gidicektik . Saat 19.00 doğru hazırlanmaya başladım . Hafif bir makyaj ve üzerimdeki güzel elbiseyle muhteşem görünüyordum .
Kızlara gruptan "Hazır mısınız ?" Diye mesaj attıktan sonra son eksiklerimi tamamladım . O sırada kızlardan aşağıda olduklarına dair mesaj geldi. Bende küçük el çantamı alarak aşağı indim .İkiside hazır ve çok hoş olmuşlardı . Sonra dışarı çıktık ve arabaya bindik.
İstanbul'daki en popüler mekanlardan birine gidiyorduk. Umarım gecemiz güzel geçerdi .Bir yarım saat sonra mekana gelmiştik . İçeri girdiğimizde yoğun alkol kokusu burnuma gelmişti ama bir zaman sonra alışmıştım .
Bir locaya oturduk ve gelen garsona istediklerimiz söyledik . İçiceklerimiz geldiğinde içmeye başladık çok alkol almak istemiyordum ama kafamın dağılmasına ihtiyacım vardı bir kereden birşey olmaz diyerek dibine vurdum. Bir süre sonra kafam iyice güzelleşmişti etrafa boş boş bakıp gülüyordum. Canım birden dans etmek istedi.
-Duygu , Akşın hadi biraz dans edelim lütfen.
-Kızım sen alkolü biraz fazla kaçırdın sanki he!?
-Ya ne fazlası ben normalim hadi dans edelim herkes nasıl eğleniyor.
Bütün çabalarıma rağmen Akşın dışında Duyguyla dans etmeye başlamıştık . O da bir zaman sonra alışmış ve deliler gibi eğleniyorduk . O artık yorulduğunu söyleyerek gitmişti ben hâla dans ediyordum .
Dans ederken gözüm birden karşıya takıldı. Ben yanlış mı görüyorum yoksa Azerler mi burda ha . Yok gülüm yanlış görmüyon daşş gibi Azer karşında.
Ben hâla şaşkın şaşkın dans edip karşıya bakarken . Arkamdan biri belime sarıldı . Arkama dönüp baktığımda yakışıklı bir bey karşımdaydı . Azer kadar olamaz.
Bi anda bende kendimi adamla dans ederken buldum .
-Böyle bir güzelliğin burda tek olması normal mi ? Yoksa şanslı günümdemiyim .
-Bi..Tam adama cevap vericekken arkadan bir ses yükseldi ve anlamadım anda bir yumruk havada uçtu .
-He gülüm şanslı günündesin dayağımın tadına bakmak için .
Haa Azer mi ? Onun burda ne işi var. Ah benim saf kızım kendin görmedin mi Azeri.
Daha olayın ne olduğunu anlamadan biri kolumdan tutarak sürüklemeye başladı.
-Kızım senin ne işin var elin herifiyle ?
-Ya ne güzel dans ediyorduk niye böyle yaptın .
-Ne güzel dans mı ediyorsunuz. Lan adam yavşağın teki be bildiğin sana sulanıyodu .
-Yoo biz gayet arkadaşca konuşuyorduk.
-Arkadaşca ?
-Hıhım . Hem biliyor musun bana güzellik dedi .
-nE dedi nE dedi . Ulan ağızını yüzünü kırarım lan ben onun.
-yah Azer bir dur . Hem sence ben güzel miyim?
-Evet çok güzelsin dünyalar güzelisin .
-Güzelim dimi?
-Tabii. (Altı çizili yerler kısık sesle) keşke benim güzelimsin sadece diyebilsem sana . Keşke tekrar benim güzelim olsan .
-Bişey mi? dedin. Anlamadım.
-Yok demedim . Hadi arabaya gidelim üşürsün .
Azerin dediğiyle arabaya doğru yürüdük bir anda Azeri kendime çevirip yüzünü incelemeye başladım.
-Karaca hadi yürüsene.
-yah Azer bir dur .
-birşey mi oldu?
-sakallarını uzatmışsın.dedi karaca iç çekerek. Hiç sevmezdim ben sakallarını uzatmanı ama. Çok özledim biliyor musun?
Ama beni o gün çok kırdın . Ne kadar kızsamda hâlâ seviyorum seni, fotoraflarımız duruyor silemedim olmadı .
Ama belli ki sen beni hiç özlememişsin baksana gece kulüplerinde geziyorsun.
Hem söyle sen bakıyım bana yanında kim vardı senin he?-Karaca o kadar konuşmada bu mu aklına geldi cidden .
-Evet bu geldi aklıma söylesene sen.
-hmm napıcaksın sen benim yanımda kim vardı. Hem ben artık bekar bir erkeğim istediğimi yaparım dimi.
-hayır efendim yapamazsın . Ben izin vermiyorum.
-bak bak niye en son sen diyordun hiç bişeyim değilsin diye. Hem o zmn sen de çıkamazsın bu saatte ne işin var burda kafanda güzel ya ben burda olmasaydım elin adamı gelmiş yanına.
-Sanane ya ben çıkarım sen çıkamazsın .
-Senin kafa iyice güzelleşmiş güzelim .
-Benim kafam her zaman güzel güzelim.
Azer kahkaha atarak -Ne güzelim mi?
-Evet beğenemedin mi ? Sen benim güzelimsin .
-Peki ben senin güzelinim . Hadi arabaya geç artık bırakayım seni.
-Yok ya olmaz ben eve gidemem böyle ıgıgı.
-E ne yapıcaz gülüm?
-Arabada yatalımm. Diyerek Azeri arka kapıyı açarak içeri çekti sonra Azer'in kucağına oturarak göğsüne kafasını koydu .
-Gülüm böyle olmaz ki.
Diyen Azer Karaca'dan cevap gelmeyince bakarak uyuduğunu anladı .
-Off ne yapacağım ben senle?
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️
▫️Umarım beğenmişsinizdir .
Sizleri çok seviyorum .
Görüşlerinizi lütfen bildirin .
Ya da nası bir gidişat isterdiniz.
Yorum yapmayı ve yıldız atmayı unutmayınn.
😚🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUDUM SENSİN
ChickLitAilelerin istemesiyle tanışan Azer ve Karaca güzel anlaşabilecek mi ? Birbirlerini kırmamayı başarabilecekler mi ?